دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

وای بر پز دهندگان

لابد حالا از فردا هم به مدت یک هفته باید چپ و راست عکس شکلات های رنگ و وارنگ و گل رز و کادوهای جینگیل مستون و کامنتهای قلب قلبی این طرف و اون طرف ببینیم!

من حسودی میکنم؟؟ من؟؟؟؟ نه آخه من؟؟؟؟؟؟ یعنی انقدر معلومه؟!


+شد ششصد... 600 پست، 600 حس، 600 بغض و خنده... عدد عجیبیه...

+فردا به همه اونهایی که عاشق هستن، عشق رو پاس میدارن، و یا یاری دارن که لایق عشق ورزیدنه مبارک باشه. روزهاتون پر از شادی و هر لحظه اش پر از عشق...

نظرات 9 + ارسال نظر
نیمه جدی شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 01:28

ششصد تا یی شدن دنیای دلارام مبارک!

مررررررررررررررررررررررسی نازنین دوست من

جعفری نژاد شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 11:22

ششصدمیش مبارک

دست بجنبون بچه
دست جنبوندی دست هاله رو هم بگیر البت

متشکر جناب
ای خداااااااا که نمیشه اینجوری جوابت رو داد. جواب تو رو فقط باید حضوری داد

سکوت شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 11:27

600 تایی شدنت مبارک
ایشالا 600 تای بعدی همش حس خوب باشه و خنده
منکه قلب و گل و کامنت قلبی و کادوی جینگیل مستون نداشتم
مثل یک خانم جا افتاده ی پا به سن گذاشته یک هدیه بدون کاغذ کادو و زرورق
یعنی اگه کسی عاشقم هم باشه با این مدل کادو دادن کلا عاشقی از یادش میره

مرررررررررررررسی عزیز دلم
بیخود کرده از یادش بره. دخترمون خیلی هم سلیقه داره مثل یه دسته گل

سمیرا شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 18:26

600تا کادو و پیام بگیری صلوات .
جمله بالارا که میدونی چه مدلی بخونی ؟
روز روز عاشقاست ولی خوب میدونی که بعضی ها برای اینکه دلشونو آروم کنن میگن روز دوست داشتن هم هست ، خلاصه منم اومدم بگم که :
دل آرام جونم دوست دارم اندازه یه دنیااااااا

مرررررررررررررررررررررررسی مامان گلم

صدیقه (ایران دخت) شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 22:43 http://dokhteiran.blogsky.com

تنت سلامت بابا ... خدای ما هم یزرگه. اصلا این روزا هر کی ولنتاین دست خالی باشه کلاسش بیشتره. باور کن :)))

کلاسش بیشترررررره

طاها یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 00:13 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

برای من استقلالی سخته با عدد 6 سر و کله بزنم،اما باید برای این تعداد پشت بالا بهتون تبریک گفت.مبارکه.

ولنتاین هم مبارکه صاحب هاشون باشه

شاد باشی

سلام
برای من استقلالی هم سخته اما میدونی که جریان اون 6 یه تصوری بیش نیست
مبارکشون باشه
ممنونم به همچنین

خورشید یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 18:00

دلی جون من...
یه دونه اینکه.. شیشصدت مبارک. (کیک و شمع و اینا..)
یه دونه اینکه.. عشقولانگیت مبارک..
حالا فقط که نباید عاشقی معشوقیا باشن که..
تو دوست خودمی.. خیلیم دوست دارم..
ماچ + گل

شاعر در همین زمینه میفرماید: تو عزیز دلمی، عزیز دلمی، تو عزیززززز دلمی

بشرا دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 03:33 http://biparvaa.blogsky.com

به به ... مبارک باشه هم ششصدمی شدن هم روز عشاق...
انشالله که ششصد ساله بشی ننه

مرسی عزیزمممم

فروردین یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 13:45 http://ashteroh.mihanblog.com/

پیش‌کسوت شدین دیگه
ایشالا 1000 تایی شدن‌تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد