دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

قهرمان آب!

دست خودم نیست، روی آب زیادی حساسم. نه اینکه تبلیغات بی آبی و خشکسالی و اینها رویم اثر گذاشته باشدها، نه... از همان سالهای دانشجویی وقتی اساتید با ناله از اقلیم و کم آبی و خشکسالی میگفتند و به چشم گفته هایشان را میدیدم حساسیتم گل کرد. حس کردم باید ناجی شوم، ناجی آب...

هر وقت کسی دارد حیاط و کوچه را میشوید بی توجه به اینکه شاید واقعا این شستشو لازم باشد حرص میخورم و حتما و قطعا گفتمان صمیمانه ای (!) بینمان درخواهد گرفت.

امروز همینجور خوشحال و خندان برای خودم نشسته بودم پای سیستم و از این طرف به آن طرف میرفتم که حس کردم موزیکی که میشنوم یک زیر صدای عجیبی داره. موزیک رو قطع کردم و دیدم بلهههههه صدای تق تق قطره های آبه. حالا از کجا میومد این چیزی بود که باید کشف میشد. خیلی کاراگاهانه طور بلند شدم و رفتم سمت آشپزخانه، دیدم نه، رفتم سمت سرویس بهداشتی، باز دیدم نه، یکهو در حمام رو باز کردم دیدم بلهههههه دوش هر از گاهی یک قطره آب پرتاب میکنه سمت وان، و وان هم قطره آب دریافتی رو همچین نمور پرتاب میکنه سمت بالا! خلاصه دیدم آب بازی راه انداختن و یک لحظه حس گشت ارشادی به خودم گرفتم و در کسری از ثانیه این توطئه که مطمئنم پای اسرائیل و انگلیس در میان بود رو خنثی کردم. داشتم میومدم بیرون که یک قطره آب دوباره سقوط کرد به سمت وان، تا به سمتشون برگشتم دیدم همه چیز عادیه و صدا قطع شد. انگار که بهم زبون درازی کرده باشن...


نظرات 16 + ارسال نظر
رها - مشق سکوت دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 14:45 http://www.mashghesokoot.blogfa.com

منم به هدر رفتن آب خیلی حساسم، اما حساسیت اصلیم روی برقه.
وقتی میبینم یه جا لامپای اضافی روشنه، یا تلویزیون و وسایل برقی بیخود روشنن اعصابم بهم میریزه و دست خودم نیست و خیلی جاها، اگه بتونم زود بلند میشم مثل بابا برقی لامپای اضافی یا وسایل اضافی رو خاموش میکنم
مامانم بهم میگه: ننه برقی

این خیلی عالیه رها... صرفه جویی و مراقب انرژی ها بودن یکی از بزرگترین کارهاست.(شبیه گفته های مقام رهبری شد :))) ) ولی منظورم در کل اینه که چه عالی که اهل اسراف نیستی.
ننه برقی اینطرفها هم بیا

مزاحم تلفنی دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 14:59

این بحران آب همه رو دچار وسواس کرده.
خوب دیدم کامنتم زیادی جدیه گفتم از این حالت خارجش کنم ;)
خدائی قطره آب خوب سر به سرت گذاشته

خووووووووووووووووب
شما چه با کامنت جدی و چه با کامنت شوخی عزیزی

[ بدون نام ] دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 18:33

ضجه

طـ ـودی دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 18:56 http://b-namoneshon.blogsky.com/

:))))))
جلو بازیشون رو گرفتی انتظار داری دستت درد نکنه هم بهت بگن!!؟!؟
چه انتظارایی دارن مردمااااا، واقعا ما داریم به کجا میریم
:))))))

قهقرا!! داریم میریم قهقراااااا

آقای دنتیست دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 19:45

حساسیتت کاملا بجاست! اگه همین معدود آدم های حساس نبودند، الان بجای بحران کم آبی، با بحران بی آبی روبرو میشدیم!

متشکرم متشکرم

صدیقه (ایران دخت) دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 21:04 http://dokhteiran.blogsky.com

به نظرت وقتی کسی حساسیت و هشدارا و تذکرات آدم رو جدی نمیگیره باید چکار کرد!

- یه بار یه نفر بهم گفت "تا وقتی از این لوله آب بیرون میاد ما هم استفاده میکنیم هر وقت نیومد یه فکری به حالش میکنیم". فک کنم این فکر خیلیامون باشه متاسفانه

هیچ کاری نمیشه کرد متاسفانه، فقط باید حرص خورد...
ای وای عجب تفکر وحشتناکی...

خورشید سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 17:00

من خیلی حساسم.
هم آب هم برق.
حموم..
مخصوصا برای ظرف شستن مامان خیلی آب هدر میده.
هروقت ظرف میشوره انقدر بهش گیر میدم .. کلافه میشه میگه خودت بیا بشور.

آفرین به تو دختر صرفه جو
توی هر خونه یه دختر مثل تو باشه، هیچ وقت به مشکل کم آبی و بی برقی دچار نمیشیم.

سمیرا سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 18:27

خوبه که این تفکر را داری ، خوب که چه عرض کنم عالیه دخترکم .
من وقتی صدای آب را میشنوم که داره هرز میره مثه این میمونه که یکی داره بند بند روحم را آزار میده (وضعم خیلی خرابه ، نه؟ )

دختر شما هستم دیگه

فروردین سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 18:57 http://ashteroh.mihanblog.com/

منم چنین حسی درباره‌ی زباله‌ها دارم. که آشغال‌ها باید همیشه باید توی ِحداقل مقدار ِممکن‌شون باشن.

کم‌کم داریم متوجه ِمحیط ِزیست‌مون می‌شیم.و این خیلی خوبه

خب اینم خیلی عالیه. مانع جمع شدن آلودگی و حشرات و بوی بد میشه.
باید حفظش کنیم واقعا

رها سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 22:43 http://gahemehrbani.blogsky.com/

قربون تو ای ناجی آب بشم من!
دل آرام مثل لجبازی بچگونه توصیفشون کردی عزیزم
راستی به پست رمزی من یه سر بزن دخمری منتظر خاله خوشگلشه!

خدانکنه رها جونم
چشممممم من به فدای عروسک نازمون بشم آخه

آذین چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 13:54

تا آخر عمر به خاطر پست قبلی خودتو نمی بخشی
البته اگه پدرت عزیز باشه برات
حیف...

آره میدونم آذین جان
عزیزه، خیلی زیاد...

مریم راد چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 15:10 http://mmrad.blogfa.ir

سلام بانو دل آرام
خوبی؟

سلاااااااااام عروس خانم
شما چطوری؟
مریم جان دقت داری آدرست رو اشتباه میذاری عزیزم؟! کام بذار اون ته

غذادرمانی سرطان چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 21:47 http://nokhod1.mihanblog.com

طاها چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 23:55 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

قطره!برای خودش دریایی است...

سلام
قطره قطره... آره مثل دورترین سفر که قدم به قدم پیش میره

سکوت پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 09:53

والا من یکی اگه خیلی صرفه جو هم نباشم (که البته سعی میکنم باشم) بدترین آهنگ رو صدای چکه ‌ی آب میدونم مخصوصا اینکه زیرش وان و یا چیز دیگه ای هم باشه. یعنی واقعا" روانم قاطی میکنه.

پس توفیق اجباریه که از صدای آب کلافه بشی و ناخواسته (شاید هم خواسته ) یه شهروند صرفه جو بشی

نازنین شنبه 10 آبان 1393 ساعت 00:47

آفرین قهرمان...تو ناجی مایی

قربان شما
من متعلق به همه ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد