دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

کاشکی زمستون نبودم

روز شلوغیه. وقتی موهام رو میدم بالا و مقنعه ام رو تا حد ممکن (!) جلو میکشم یعنی روز شلوغیه و سرم انقدر شلوغه که حتی دلم نمیخواد عقب و جلو رفتن مقنعه یک مانع برای کارهام محسوب بشه. همینطور که دارم تند تند لیست هام رو چک میکنم، میگه "برای شماست." اول فکر کردم آبدارچیمونه و برام چای آورده، گفتم: مرسی لطفا بذارید همونجا. بعد حس کردم سایه ی بالای سرم هیچ حرکتی نکرد. پس تصمیم گرفتم سرمو بیارم بالا. دیدم یکی از بچه هاست. طلبکارانه گفتم باز لحظه آخر شماها کلاس برداشتین؟! دسته 500 تومنی رو گرفت سمتم و گفت برای شماست. یکم اخم کردم و گفتم هوم؟! (که یعنی الان جریان چیه مثلا) گفت عیدیه... گفتم آخ یادم نبود تو سیدی... یکی برداشتم و برام روش نوشت و تشکر کردم.

خواستم بگم میدونی چند ساله از هیچ سیدی عیدی نگرفته بودم... میدونی چقدر دلم هوای یه برکت گوشه کیف پولم رو کرده بود... هیچ میدونی 500 که سهله اگه یه تراول هم میدادی گوشه کیفم نگهش میداشتم... میدونی چقدر احتیاج دارم به تبرک و نذری و دعا و... نگفتم... تشکر کردم و گذاشتمش یه جای امن توی کیفم...

نظرات 9 + ارسال نظر
جعفری نژاد پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 20:55



ما شرمنده

دشمنت شررررررررررمنده جناااااااااب
الهی همیشه سلامت باشی

طاها پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 22:47 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

ما هم خیلی سال شده که عیدی غدیر نگرفتیم...اما این عیدی های ناغافل مزه ای به یادماندی دارد.

ایشالا که هر دعایی داری مستجاب بشه
شاد و سلامت باشی

سلام طاها جان
دقیقا همینطوره، عجیب به یاد ماندنی میشه و شیرین
ممنونم
به همچنین

فرشته جمعه 25 مهر 1393 ساعت 10:42

منم شرمنده...

دشمنتتتتتتت

خورشید جمعه 25 مهر 1393 ساعت 20:40

روز قبل عید، تو مدرسه، یکی از پیش دانشگاهیا که دوران راهنمایی هم تو مدرسه مون بودم گوشه ی حیاط دستمو کشید و یه هزاری بهم داد.
منم..هیچی نتونستم بگم. بغلش کردم.

به بهههههههه
پر برکت باشه الهی برات عزیزم

خورشید جمعه 25 مهر 1393 ساعت 20:41

خاک به سرم.
آقای جعفری نژاد..
فرشته..
واقعا که.
دل آرام مهربون و باگذشت.
من اصلا حالیم نمیشه.
من عیدیمو می خوام.

گل به سرت عزیزم
ایشالا همه سلامت باشن و عیدیشون رو از خدا بگیرین

سلام
اگه نذری هم خواستی یه سر به من بزن از اول محرم. انواع و اقسام مدل ها در رنگ های مختلف در خدمتیم :)

سلام خانمممم
الهی، قبول باشه نذرتون عزیزم... برای من هم دعا کن صدیقه جان...

نازنین جمعه 25 مهر 1393 ساعت 23:52

انشاالله قسمتت بشه هر سال از این عیدیا بگیری...منم چند سالیه از اینن جور عیدیا نگرفتم

ای جانم
ایشالا عیدی اصلی رو از خدا بگیری.

مزاحم تلفنی دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 11:13

دور از جون سید خودمون چون از سیدها دل خوشی ندارم پولشون رو هم نخواستیم!! (آیکون همه رو از دم تیغ گذروندن)

در ضمن از شلوغی روزهای کاری هم نگووووووووو
که دیروز شبیه شکلک قبلی بودم

آیکونت خیلییییییییییییییی باحال بوددددددد
خسته نباشی عزیزززززززم

مهســا... پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 20:24

آی چقدر میچسبه ازین عیدی های ناب
همیشه انگار حسشون سبزه

واقعا همینطوره مهسا جانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد