دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

این فصل را با من بخوان

روزی که آمدم اینجا، در واقع پناهنده شدم. از همه موجودات این بیرون، از دست تمام آدمهای دنیای واقعی... آمدم تا برای خودم در سرزمینی دور افتاده از اطرافیانم، جایی دنج دست و پا کنم که بتوانم به دور از هر چیزی، آزادانه بخندم و بگریم و بگویم و بشنوم.

روزی که آمدم نفهمیدم که آدمهای پشت مانیتورها، همان آدمهای دنیای واقعی اند. آمدم و ماندگار شدم. ماندم و دنیایم گره خورد لا به لای دنیای آدمهای هم سرزمینم... گفتم و شنیدند، گفتند و شنیدم... خندیدم و گریستم... ولی هنوز یک تفاوت بزرگ بین آدمهای اینجا با دنیای بیرون وجود داشت. آنها هم در واقع پناهنده بودند، خوش بینانه اش میشود مهاجر... حتی اگر همانند یک توریست گاه و بی گاه سر میزدند. حتی اگر دیر می آمدند و زود میرفتند...

آدمها، اما اینجا همیشه خوشحال نبودند. همیشه غمگین هم نبودند. آدمها اینجا پر از قصه اند، پر از غصه، پر از راز، پر از گله، پر از عشق...

آسمان دلشان آفتابی...


این آهنگ...

نظرات 18 + ارسال نظر
سکوت سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 09:13

گاهی از آدمهای واقعی متنفر میشم مثل همین الان.
بعضی وقتها فکر میکنم آیا من هم توی واقعیت اینقدر که دیگران بد هستن بدم!!!!!!!

تو فرشته ای عزیزم

باغبان سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 09:37 http://www.laleabbasi.blogfa.com

مهاجر تعبیر بامسمایی بود
ممنون

باغبان لاله عباسی های مهربونم

مهســا... سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 11:27 http://harmoniye-rooh.blogfa.com

من همیشه باور دارم احساس آدمهای اینجا را بیشتر دوست دارم...بودنشان را..چرا که میدانم آدمها از دور قشنگترند....
حق با توست دلارام جان. ماهمه پناهنده ایم به مجــازستـان


مهسا جان آدرست رو اشتباه گذاشتی یا وبلاگت رو حذف کردی؟

سمیرا سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 12:46

آدمها پر از نورند ، پر از امید ، پر از انرژی ...
آسمان دل خودت هم آفتابی عزیزم .

خدا کنه از دست نره امید...

طاها سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 14:16 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام دل آرام عزیز
تا به حال اینقدر تحویلمان نگرفته بودند...یعنی واقعا آسمان دل ما آفتابی است؟! امیدوارم باشد.
اینجا جایی است برای گفتن های بیشمار و خیلی وقت ها به دور از عرف های رایج اطرافیان، با اینکه آدم های اینجا همان آدم های زندگی معمول هستند اما سعی میکنند اینجا خودشان باشند،خود خودشان

ممنون دل آرام عزیز
سرت سبز و دلت شاد

سلام
بله که هست چرا که نه...
آره دقیقا...
من اینجا بودن، اینجا گفتن و اینجا موندن رو دوست دارم.
ممنونم طاها جان به همچنین

امیرحسین... سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 17:35

بهار همیشگی سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 21:38

آدمهای این دنیا رو بیشتر دوست دارم چون فاصلشون اینقدر زیاد هست که نتونن دلتو بشکونن یا اذیتت کنن...البته استثنا هم داره
ولی این دنیا از دنیای واقعی قشنگتره

دنیات همیشه قشنگ و پر از حس خوب

طـ ـودی چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 01:47 http://b-namoneshon.blogsky.com/

آسمان دلشان آفتابی
و زمینش سبزِ سبز
;)

دلت شاد دختر تا همیشه

snowman چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 03:19

اره اینجا جاییکه وختی دقییییقن میخای خودت باشی میای بازش میکنی. همین که اینجا هیچ چیز مجبورت نمیکنن خودت نباشی, خودش خیلیه!

سلام رفیق+ دلتنگی

خودِ خودت... و این "خود" ها چه دوست داشتنی اند...
سلام عزیز دلمممم

مزاحم تلفنی چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 10:46

برای من که تبدیل شدن آدم های این دنیای مجازی به آدم های واقعی زندگیم شانس خوبی بوده. همیشه از کنار شماها بسی حظ بردم.
البته میدونم که بزرگترین اشتباه شماها اینه که با من دوست شدید چاره ای ندارید دیگه باید تحمل کنید

تو محشررررررررری. شکر خدا برای داشتن تک تکنون

مهســا... چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 12:04 http://harmoniye-roh.blogfa.com/

با عرض پوزش

م س ا ف ر پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 07:24

مریم نگار پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 15:45

اینجا هم دنیایی ست برا خودش..با قوانین خودش !..که وقتی مدتی در اون باشیم متوجه تفاوتاش میشیم..
دنیات پر از عشق و دوستی ...پر از صفا و خرسندی..دلی جانم..

یه دنیای دوستداشتنی
مررررررررررسی به همچنین برای شما مامانگار عزیزم

نازنین پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 21:11

این فصل رو با جون دل خوندم...تو دنیای مجازی ای که حس و حالش حقیقی تر از اطراف منه

ای جانم

صدیقه (ایران دخت) جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 22:38 http://dokhteiran.blogsky.com

گاهی فکر میکنم اگه اینجا رو نداشتم چی میشد... چطوری میتونستم زندگی کنم
مرسی که هستی

خداروشکر دنیای دوستداشتنی ایه
مرسی که دوست گلی مثل تو دارم.

فروردین جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 23:07 http://ashteroh.mihanblog.com/

تا باد چنین بادا

شاد باشین و برقرار

ایشالا
به همچنین :)

خورشید دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 10:11

آقای اسحاقی
مهربان
آقای پیرزاده
آقا شیرزاد
آقای ناجی
پروین خانم
مامانگار
فرشته
سروچمان
آقای باقرلو و اون تک کامنتشون برام..آففرین بچچه..
تیراژه که خاص ترین آدمیه که باهاش آشنا شدم و دنیایی فرق داره برام با بقیه.
حمید مهربون و مملی ماهش..که خوب بلده با مهربونی و دلسوزیش حال آدمو خوب کنه.
آقای جعفری نژاد عزیز که از اولین دوستام بودن و جون منه و جون خودش و روناکش.
دلی زلال و مهربون که انگاری منه..یه چند سال بزرگتر..
و مامان سمیرای عزیزش که خیلی خانم و ماهه.
و باغبان لاله عباسی های خودم که صاف و ساده س و مهربونیاش اندازه نداره..عزیزترین دوستم که همیشه گوشه دلم خونه داره.

شما خانواده ی منین دل آرام.
من با شما زندگی می کنم.
شما عزیزترین آدمای زندگیمین.
من دلم خوشه به کنار شما بودن.

تو عزیز دلی دختررررررررررررر
تو هم یکی از اعضای نازنین خانواده مایی خورشید جانم
زنده باشی و شاد همیشه و ما شاهد لحظه به لحظه پیشرفتت در زندگی

خورشید دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 10:19

دوستم...
دوست جدیدم که خیلی عزیز و ماه شده انقدر که جا باز کرده کنار شماهایی که چندساله دوستون دارم.

طودی عزیزم ..

و..
نیمه جدی بانو که گاهی تمام عقاید و افکارمو به بازی می گیره...
طاها که داستانکاشو می خونم و دوست عزیزیه که تا حالا اعلام حضور نکردم.
موج بانو که ایشالا حال خودش و دخترکاش خوب باشه.
پرسیسکی وراچ که رفت و دلم چقدر براش تنگ شده.


همتون شاد باشید.
هممون..
کنار هم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد