دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

توقع عنوان که ندارید؟!

امروز میتوانست دقیقا همینطور باشد. شب با سر درد خوابیدم و صبح با حال بد بیدار شدم. آنقدر دردناک که حتی دلم نمیخواست چشمهایم را باز کنم... اما روز شروع شده بود...به زور بلند شدم و از اتاق بیرون آمدم. یک لیوان چای تنها چیزی بود که میل به خوردنش داشتم. مامان و بابا به دیدن مادربزرگ رفتند. من؟ حتی از روی مبل تکان نخوردم. روزنامه را برداشتم. خواندم؟ فقط عکسهایش را نگاه کردم و بعد همانجا رهایش کردم و به اتاقم برگشتم. سکوت دوستداشتنی ای بود و من آرام رفتم در رختخوابم... لپ تاپم را باز کردم و نگاهی سرسری به صفحات انداختم.

وقت آن بود که مامان و بابا برگردند اما تلفن زنگ زد. مامان گفت نهار میمانند آنجا و من باید غذایم را تنها بخورم. روز جمعه... آمدم با خودم غر بزنم اما دیدم که نه... بد هم نیست... رفتم سر یخچال و نگاهم به ساندویچ آماده شده افتاد... همان را برداشتم. سس ریختم. صدای جیغ از پشت سرم میگفت که در یخچال را باز رها کرده ام. بستمش و گاز محکمی به ساندویچم زدم. به نظرم خوشمزه ترین ساندویچی آمد که تا به حال خورده ام. گاز دوم را که زدم تازه یادم افتاد که نباید سس خورد در این اوضاع و احوال...

حالا دلم برای خودش جاده چالوس شده و معده ام هر از گاهی سوزنی، میخی، تیغی چیزی بر دیواره اش میکشد که یعنی منم هستم... خلاصه که حال ما خوب است...

نظرات 9 + ارسال نظر
حسام جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 12:49 http://www.tarh7.rozblog.com/

مگه میشه بدون توقع بود ؟
مثلا من توقع دارم شما منولینک کنید
(شوخی کردم اما اگر منو لینک کنید ممنون میشم)

نازنین جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 13:33

سلام دل ارام جان چند وقتیه که خواننده ی وبلاگتم...شدیدا نوشته هاتو دوست دارم و شدیدا روزمرگی هات شبیه منه

سلام
خوش اومدی عزیزم

بهار همیشگی جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 19:55

سلام دل آرام عزیزم
کلا جمعه ها انگار یه چیزش زیاد و کمه
امیدوارم زودتر خوب بشی و شنبه پرانرژی رو شروع کنی

طاها شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 01:38 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

بلا دور باشه ایشالا...
این واژه جاده چالوس به هر عنوانی که قید شود دلم را زیر و رو میکند،هوایی ام میکند... آی دلم !!!

سلامت و شاد باشی دل آرام عزیز

خورشید شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 11:42

ای به این جمعه ها....ای ای ای..
ای تر به این شنبه ها..ای تر تر

خورشید شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 11:45

من اینجا خیلی غر می زنم دلی.
باور کن من آدم غرغرویی نیستم.
فقط جمعه ها و شنبه ها و دو شنبه ها و گاهی یکشنبه و پنجشنبه اگه بد بگذره، یکم، فقط یکم غرغر می کنم.

اونم معمولا به خاطر اینه که حرصم از بد بودنشون خالی شه.

سکوت شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 14:11

دل آرام جانم ایشالا که دلت آرام باشه عزیزم . این حالت به دلیل رسیدن اون پنجشنبه ای که دوست نداشتی نیست؟

مزاحم تلفنی شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 15:52

عه خوب میگفتی میومدم عیادت با کمپوت گیلاس خوب
بلا به دور دوستم. فک کنم پنج شنبه چش خوردی. اسفند دود کن
شایدم اون دختره که لباس قرمز پوشیده بود رو با تو اشتباهی گرفتن (آیکون آدم از خود متشکر)

مریم نگار یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 01:09

بیشتر مراقب خودت باش دختر گُل ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد