دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

یه روزِ نشدنی

دیروز اومده بود که نشه! اول ساعت کاریم، خیلی شیک یه workshop کنسل شد. بعد از چند دقیقه یکسری از دانشجوها معترضانه اومدن تا با هم کمی گفتگوی تمدن ها کنیم! در workshop عصر، فلش استاد فرمت شد و مجبور شدیم برنامه مورد نیازش رو تهیه کنیم. به استاده میگم احیانا سی دی ای چیزی با خودتون ندارین؟! خیلی ملیح با نیش باز میگه نه!! منم توی دلم گفتم وقتی از توی لپ لپ استاد گیر میارن همین میشه دیگه. فکر کنم شنید چون آهسته خنده اش رو جمع و جور کرد و آرام از اتاق رفت بیرون!  هنوز یک ساعت نگذشته بود که یه فایل از روی سیستم مدیرم پرید و دقیقا تا آخرین لحظات در حال برگردوندنش بودیم. همین که خودمون سالم موندیم خیلییه!

نظرات 7 + ارسال نظر
نینا سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 10:20 http://taleghani.persianblog.ir/

نشد که بشه

مزاحم تلفنی سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 12:37

دلی من وقتی دفتر مدیرعامل و شرکت گنده بغلیه برامون جلسه میذارن زنگ میزنم بهشون و تشکر میکنم. یه حالی میده که نگو و نپرررررررس. امااااااااا امان از روزی که خودمون جلسه داشته باشیم. یعنی مخ من میشه خیابون ولیعصر که جون میده برای پیاده روی.
واقعا دخترم تو خودتو حفظ کن تا پنج شنبه. لازمت داریم برای حرکات موزوووووون

اینبار وقت جلسه حتما مزاحم خواهم شد
ای بابااااا، من همه چیز رو به شما میسپارم. همیشه که نمیشه من باشم، یه بارم نوبت شماااااا

سکوت سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 13:49

امان از روزهای شلوغ حالا اون کارایی که برای خودت چیدی که بماند وای از اون کارایی که یهو میریزن تو سرت

ببخشید پنجشنبه خبریه؟ ما هم یکمی بلدیما

والا همینو بگو
قدمتون روی چشم

صدیقه (ایران دخت) سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 21:45 http://dokhteiran.blogsky.com

خدا رو شکر پس خودت سالم موندی ....

آره شانس آوردیم :))

تیراژه پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 00:33 http://tirajehnote.blogfa.com/

-یه روز ِ نشدنی..
-دیروز اومده بود که نشه!
-همین که خودمون سالم موندیم خیلییه!


لحن روایتت رو خیلی دوست داشتم دل آرام ِ دوست داشتنی ِ من !

قابل چشمهای شما رو نداشت تیراژه خوش ذوق من

طاها پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 01:51 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

لپ لپ قبلا فقط رییس جمهور میداد بیرون...
دیروز نشده رفت،کاش امروز بیاد و بشه

شاد باشی

سلام
لپ لپ هم لپ لپ هلی قدیم
کاش...
ممنونم شما هم همینطور :)

خورشید پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 13:54

دو شنبه ها معمولا خسته کننده ن. هیچی نمیشه. همه چی همون جور. بی خود..بی مصرف..دوسش ندارم.


+اصلا آدم روش نمیشه بعد تیراژه کامنت بذاره.
از بس که.. این جوریه این دختر.
(فهمیدی این جوری یعنی چه جوری نه؟)

آره دقیقا فهمیدم چجوریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد