دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

هیچکس تنها نیست


همراه اول

بانک ملت

تور لحظه آخر

حراج آدیداس

پارک آبی

دیگر صدای اس ام اس هم هیجان ندارد...

نظرات 10 + ارسال نظر
صدیقه (ایران دخت) چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 00:25 http://dokhteiran.blogsky.com

اره واقعا ... این خیلی غم انگیزه
من اس م اس خیلی دوست داشتم یه روزایی

عزیزم...

مزاحم تلفنی چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 09:46

میگم دلی برای حل این مشکل بیا روزی چند تا اس ام اس برای هم بفرستیم. اینجوری مشت محکمی بر دهان آمریکا می کوبیم
عه ببخشید آمریکا استثنائا این دفعه هیچ کاره بود باید بزنیم تو دهن مخابرات

من پایه ام
آمریکای بیچاره

مریم نگار چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 10:18

و این اس ام اس..:..؛برگزاری کلاسهای همسرداری و بچه داری توسط حجت الاسلام...در مسجد اعظم شاندیز..؛
یا..:؛..فروش فوق العاده پوشک بچه..۳تا بخرید ۴تا ببرید..:(سوپرمحله)

پوشک!!
این جدید بود. برام تا حالا نیومده بود.

طاها چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 12:36 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

هیجان نداره که هیچ،اعصاب خورد کن هم شده

شاد باشید

سلام
دقیقااااا
ممنون به همچنین

خورشید چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 15:08

من یه مدت از این گوشی خوشگلا داشتم. از این تاچا، قشنگا..یه اتفاقی افتاد و داغون شد.
دوباره خواستن برام گوشی بخرن، گفتم یکی از این گوشی قدیمیا می گیرم دستم، شما اون پولو بدین برام ساز بخرین.
برای این تولدمم صحبت شد که گوشی بخرن، دارم متقاعدشون می کنم که اونو بدن به من، پولامو بذارم روش دوربین بخرم.
کلا گوشی چیز مزخرفیه وقتی نه کسی بهت زنگ میزنه نه اس ام اس داری. الان اون گوشی قدیمیه هم دوهفته خاموشه، بقیه ی روزا هم که روشنه، ایرانسل دلش برام می سوزه اس ام اس میده.

چه خوب که وابسته به گوشی نیستی و برای چیزهای دیگه هم وقت و هزینه میذاری.

سکوت چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 15:45

من که اس ام اس های تبلیغاتی رو مسدود کردم اما اس ام اس های خود همراه اول رو دیگه کاری نمیشه کرد واقعا" خیلی رو اعصابن

اره اونها دیگه به صورت دیفتالت روی خط هامونه :)))

نرگس چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 16:11 http://nargesee.blogfa.com

...

snownan پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 12:48

امان از این تکنولوژی روز. دیگه با نرم افزارهای همیشه آنلاین نصب شده رو گوشی ها کم کم مخاطب اینباکسای گوشیا داره همین مسیجای تبلیغاتی میشه. اینباکسی که روزی با دیدن پاکت زرد رنگ نیو مسیجش ضربان قلبت میرفت بالا , حالا تبدیل به مخروبه ای شده که هر از گاهی روی دیوار نصفه نیمه ش میان تبلیغات مینویسن.
و این وختی دردناک تره که همین اینباکس روزی حاوی چند هزار مسیج ناب بوده باشه که همونا به زندگی به عشق امیدوارت کرده و خوشحال.
از طرفی همون نرم افزارا همون تکنولوژی هم دارن نفس میکشن به یمن انتقال همون مسیجای پاکتی بهشون.
منظورم اینه که کللن هر چیزی بهونه لازم داره واسه لذت بردن.
مسیج و واییر و واتس اپ و ده ها امکانات دیگه بهونه ان. که یفهمی چقد تنهایی یا چقد خوشحال...

سلام رفیق

باورت میشه من هنوزم که هنوزه با تمام تکنولوژی هایی که هست دیدن پاکت زرد رنگ رو روی گوشیم دوست دارم؟
خوبه که لذت های ریز و درشت داریم توی زندگیمون... خوبه که همدیگر رو داریم حتی از این راه دور...
سلام عزیز دلم

خورشید جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 14:15

سلاملکم.
آخر هفته به خیر و صفا ان شاالله.
خوبی دلی؟
مامان سمیرای گل خوبه؟
خوش می گذره؟
هوا آفتابیه؟

سلام عزیز دلم
همه خوبیم . تو چطوری؟
میگذره...

باغبان جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 22:22 http://laleabbasi.blogfa.com

یاد اون اس امسه افتادم
"هیچکس همراه نیست
تنهای اول!"

واقعا تنهای اول...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد