دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

سلام امروز

اینطور که به نظر میاد امروز باید روز خوبی باشه... پاشم برم سرکار تا دیر نرسیدم و توبیخ نشدم و روز خوبم بر باد نرفته


http://s5.picofile.com/file/8135324818/today_is_a_love_good_day_131508106328.png



نظرات 18 + ارسال نظر
پرچانه شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 11:17 http://forold.blogsky.com/

الان بری سرکار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایول بابا منم اگه اینوقت روز میرفتم سرکار حتما روز خوبی بود برام

ساعت کاری من هم اینجوریه دیگه

سمیرا شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 13:44

سمیرا شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 17:05 http://nahavand.persianblog.ir

خوبی دل آرام جونم؟دلم تنگ شده بود برات

خوبم
منم همینطور سمیرای عزیزم

نینا شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 17:11 http://taleghani.persianblog.ir/

have good time

مرسی عزیزم

خورشید شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 17:17

نظر من کو؟

دوباره.

بهت گفته بودم دل آرام شنبه های غیر تعطیل لعنتی تر از جمعه ها هستن حتی.
این شنبه هم که با امتحان شروع شد... چه شود...

بعد اومدم که بگم امروز خیلی هم روز خوبی بود و باید راجع به شنبه های غیر تعطیلی که با امتحان شروع میشن، تجدید نظر کنم.

منم از شنبه ها متنفرم خورشید...
جدی؟! چه عالییییییی
خداروشکر که امتحان رو خوب دادی و امیدوارم موفق باشی عزیزم

طاها شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 20:40 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

خیلی هم عالی که امروز روز خوبی بوده
شاد باشید

سلام
قربان شما
مرسی به همچنین

تیراژه شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 21:08 http://tirajehnote.blogfa.com/

روزهایت همه سرشار از خوبی و شادی باشد دل آرامم..

مررررررررسی در کنار دوستهای گلی مثل تو

اردی بهشتی شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 21:44 http://tanhaeeeii.blogfa.com

وفیق شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 23:14 http://hayel.blogfa.com

روزها و هفته ها و ماهها و سالهایت پر از خوبی ....

مررررررررررسی برای این دعای خوب
به همچنین

سکوت یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 10:57

خدا رو شکر که اولین روز هفته ات رو با حس خوب شروع کردی. این حس خوب تا همیشه پایدار باشه برات عزیزم

ممنونم خانم خانماااااا

مریم یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 20:53

همۀ لحظاتت قرین آرامش و شادی دل آرام ِ جان
راستی سلام

به به سلااااااااام

نیمه جدی یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 22:13

امروز:سلام به روی ماهت عزیزم ۰ خوبی خونواده خوبن؟ خب خدارو شکر۰ ایشالله که همیشه خوش باشی دلارام جان۰ در ضمن من به عنوان یه امروز که از دیروز و فرداروز خبر ندارم شما همیشه این ساعت جینگیلی مستون سرکار میرین؟ حمل بر بی ادبی و فضولی نشه یه وقت ولی در کل اسم شیرازیا بد در رفته انگار۰ صبح ساعت ۶۰۵ صبح که دوستتون نیمه جدی میره سرکار بلابه نسبت یگم از لونش نمیاد بیرون! اصن مارم به ادم خواب نمی زنه دیگه این خواب خواب نوشین صبحگاه باشه که دیگه جای خود دارد! اخ اخ اخ ! اصن این نیمه جدی له و داغونه از فرط بی خوابی۰ البته من از اون امروزای متعصب نیستم که جانبداری بعضیارو بکنن و به بعضیا بگن ساعت خواب! نه! من ازون بی طرفای بی قصد و بی غرضشونم اما خب دلم می سوزه برا ان بینوا! اخ اخ اخ برا چندغاز پول داره از بین میره! اخ اخ افتاب جنگ شیرازو بگو! این بچه هر روز میگه خدایا پی کی پاییز میشه ! خدا هم قربونش برم اصلن انگار نه انگا ر سوزنش گیر کرده رو مرداد! میدونی از کی تا حالا مرداده! هنوزم مرداده!
به خواهرم فردا و داداشم پس فردا و بقیه ی برادر خواهرام سفارشتو می کنم که مثل من خوب باشن باهات۰ مثل من دوست داشته باشن۰ اصلن نمیدونم مگه میشه تورو دوست نداشت؟ بعضی ازین خانواده ی من خنگولن و خیلی حالیشون نمیشه تو به دل نگیر دلارام جان!
سلام به خونواده مخصوصن مامان بی نظیر و عزیزت برسون و بهشون بگو سفارش ایشونم به خانوادم کردم۰
با عشق :امروز

سلاااااااااااام
"امروز" نازنین من ، همیشه و همیشه برای دوستانم و من بهترین باش. در زیباترین حد ممکن خودت. ما با خواهر و برادرهایت کاری نداریم، فقط خودت را دوست داریم. فقط "امروز" را...

نیمه جدی جانم ایده خلاقانه ای بود. الهی که همه روزت خوش باشه

مریم نگار دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 10:28

...مطمئنی الان شما تو ژاپن نیستی دلی جانم؟؟!!
شور و شادیهات همیشگی مهربان ...

چرا ژاپن؟
مرررررررررسی درکنار نازنینانی چون شما

مزاحم تلفنی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 16:28

اما من میگم دیشب بهتر بود مگر اینکه ..... تلفنی میگم خدمتتون

مگر چی؟؟ نه میخوام بدونم مگر چی؟؟ حالا نیست دیشب کم آتش سوزوندی تازه باقیش رو میخوای تلفنی بگی

امیرحسین... دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 16:33

آقای دنتیست دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 20:31

چه خوبه این عکسه :)

مزاحم تلفنی سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 15:05

ببینم از من ساکت تر تو جمع بود؟؟ نه تو چشای من نیگا کن. بوووووووود؟؟؟

آره! من !!!

مریم نگار سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 17:51

اخه توژاپن ساعت کاری همین موقع هاس ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد