دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

23 تیر

خواستم آرزو کنم. نگاهی کردم به بیست و اندی سال گذشته ام. حالا در پایان بیست و نه سالگی ام آرزوی خاصی به ذهنم نمی رسد. تمامش تکرار همان بیست و خرده ای سال پیش است. میبینی؟ آدم کم توقعی هستم یا به هیچکدامشان نرسیده ام؟ تو میدانی و من، و نه هیچکس دیگه...

نه میخواهم امسال خاص ترین سال زندگی ام باشد و نه اتفاق شگفت انگیزی بیوفتد. فقط میخواهم به خیر و خوشی بگذرد و من توانایی پذیرش این "خیر" را داشته باشم و خوشی اش را مزه مزه کنم...


دختر توی آینه... بخند، امروز روز توست...


نظرات 37 + ارسال نظر
امیرحسین... دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 00:07

تولدت مبارک دل آرام

مرررررررسی

صدیقه (ایران دخت) دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 00:28 http://dokhteiran.blogsky.com

تولدت مبارک دل آرام نازنینم...
دوست نادیده ی من. دوستی که از رفتنت دلم گرفت و از برگشتت خیلی شاد شدم
همیشه از خوشحالیات حالم خوب شد و از دلگیریات دلگیر شدم
همیشه شاد شاد شاد باشی عزیزم

ممنونم از محبت همیشگیت به من صدیقه نازنینم.
در کنار دوست گلی مثل تو

فرشته دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 00:39

سلام دل آرام جانم ...سلام دختر اسم قشنگ و رقص قشنگ ...سلام دل آرامِ آرام دل ....
دنیا با بودنت جای قشنگی است ...
خوش آمدی دختر و تولدت هزاران هزار بار مبارک ...
بخند دختر.. که الهی امسال سال تو باشد ..سالی پر از عشق و امید و سلامتی و خیر و شادی ...
الهی که در کنار عزیزانت روزهای خوبی را سپری کنی ...
خوشحالم از اینکه می شناسمت و می خوانمت ...

سلااااااام خوشگل خانم
فدای مهربونیت فرشته مهربون آرزوها

فرشته دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 00:41

راستی دخترک مهربان و خوش خنده ی توی آینه را از طرف من ببوس..

+ مامان سمیرای عزیز ...مبارکت باشد آمدن دل آرامت ...

از طرف ایشون روی ماه شما رو میبوسم :*

سمیرا دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 00:41

من برات آرزو میکنم هر روز روز تو باشه ، دختر نازنینم.
بخند تا دنیا بهت بخنده .
تولدت خیلی خیلی خیلی مبارک عزیزم .

مرسی مامانم
مرسی برای بودنت، مرسی که همیشه بودی و هستی
همیشه باش...

ف رزانه دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 00:57

با اینکه ندیدمتون ولی هم خودت و هم مامان نازنینتو خیلی خیلی دوست دارم...
تولدت مبارک باشه دختر خندون
انشالا امسال پر از "خیر" و "خوشی" باشه برات...
بهترینارو برات از خدا میخوام

ای جانم ف رزانه نازنینم
مررررررررسی از لطفت

نرگس20 دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 01:52 http://www.narges20.blogsky.com

دل آرام عزیزم تولدت خیلی خیلی مباررررک

صمیمانه برات آرزو دارم هرآنچه خواهانش هستی برات اتقاق بیفته و همه ی این اتفاقات سرشار از خیر و شادی باشه

آرام باشی الهی دل آرامم

مرررررررررسی از محبتت
ممنونم از عاهای خوبت

سحر دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 02:16

سلام و تولدتون خیلی مبارکا باشه

سلاااام
ممنونم سحر جان

طـ ـودی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 02:53

مبارک باشه خانـــــوم مهربون و دوست داشتنی
هزااااااااااار بار
با کلـــــــــــــــــــی آرزوی خوب
شاد باش همیشه، و سلامت
بوســــــــــــــ

ممنونم طودی خوشگلم
مرسی که هستی دوست خوبم

سکوت دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:55

دل آرام عزیزم تولدت مبارک
از خدا می‌خوام که نه فقط امسال که همیشه برات خیر و خوشی رقم بزنه.
ایشالا که عمرت دراز و پر برکت باشه دوست جونم
گل گل گل

ممنونم سکوت نازم از مهربونیت
در کنار دوستهای گلی مثل تو
تو خودت گلی خانمممم :* :*

وفیق دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:04 http://hayel.blogfa.com

سلام

تولدتون مبارک و آرزو میکنم که امسال بشه یه سال خاص و شگفت انگیز و پر از شادی و صفا و خوشی ...


شاد باشید و ایام بکام

سلام
مرررررررررررسی برای اینهمه آرزوی خوب
شما هم همینطور

داودP دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 10:33

تولدتون مبارک انشا اله تمام سالهای عمرتون را با افتخار سلامت بدور از استرس و خوشبخت و سرافراز و شیرین و... زندگی کنید .

خیلی ممنونم آقای داود
شما هم سلامت باشید و شاد

مزاحم تلفنی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 12:36

تولـــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــــــــارک
دست و سوت و جیغ و قر کمر (البته با رعایت کامل شئونات ماه مبارک و اسلام)
آخه این تولد دیگه مزه داره؟ نه خودت بگو؟ از خردادماه سی و سه بار و نیم گفتی امروز تولدت. آخه بذار یه کمی یادمون بره استرس داشته باشی که ما یادمون هست یا نه؟ نه خدائیش الان خودت بگو اصلا مزه داره این تولد؟؟؟؟
الان چرا داری میخندی؟ البته منظورم به حرفهای خودم هست.
دلـــــــــــــــــــــــی جونم حیف که امروز اضافه کارم وگرنه حتما یه قرار کافی شاپی میذاشتیم. اما فعلا شما صف رو بهم نزن تا موعد مقرر . هررررررررررررررر
مجددا آیکون دست و سوت و جیغ و قر کمر (این برای بعد افطار که مزاحم ماه مبارک نباشیم)

مررررررررررررررررسی
بلهههههههه خیلی هم مزه دارررررررره. بده یادتون میندازم؟؟؟ بیا و مهربونی کن، بیا و محبت کن
دلیل نمیشه منو کافی شاپ نبری، دلیل نمیشه از اون کیک خاص ها نپزی
شما قر رو حفظ کن تا حضوری ببینمتتتتتتتتتتتت

دل دلی جون.
میلادت شاد باش.
دلت و لبت در کنار هم بخنده تا ابد.
خوشبخت باشی الهی.
به آرزوهات هم برسی.

جان دلمممممممم
مرسی عزیز دل ِ دلی

طاها دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 13:43 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
آخی امروز تولدته...چقدر خوب
ایشالا که به خیر و خوشی و سلامتی میگذره امسالت و همه ی سالهای عمرت

بله بخند،گرم بخند
http://www.taksong.ir/takdl/92-mordad/Dang%20Show%20-%20Garm%20Bekhand%20128.mp3

سلام
طاها آهنگت فوق العاده است... فوق العاده... محشر...
مرسی، خیلی مرسی

مژگان امینی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 15:07 http://mozhganamini. persianblog.ir

تولدت مبارک

ممنونم

نیمه جدی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 16:10

دلارام همیشه گرجس ، دوست عزیز نادیده ی من تولدت مبارک . بی اغراق تو یکی از اون آدمایی هستی که دنیا باهاشون جای بهتری برای زندگی کردن میشه.
روزت مبارک و سالت مبارک اسم قشنگ. البته با یه دنیا آرزوی رنگی و شاد برات .

ای جانمممم به تو نیمه جدی نازنین من
همیشه انقدر به من لطف داری تو. همیشه مهربونی...
انقدر تو خوب هستی که ادمهای اطرافت رو مثل خودت میبینی نازنین دوست من

سین دخت دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 16:22

تولدت مبارک

ممنونم

تیراژه دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 17:24 http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام دل آرام ِ نازنینم
رفیق و همراهِ روزهای خوب و شبهای بی قرار..
بهترین ها را برای سال جدید زندگی ات و همه ی سالهای روزگارانت آرزو دارم مهربان و دوست داشتنی ِ من.
خنده هایت همه از ته دل، و تکرارهایت همه عشق باشد و شادی های مکرر
تولدت مبارک.

سلام عزیز دلممممممممممم
نمیدونم چی بگم... دوستی ما فرا تر از چند جمله و واژه است... نمیدونم چی بگم که نشون بده چقدر برای من عزیزی...
مرسی که هستی تیراژه...

رعنا دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 23:15 http://rahna.blogsky.com

تولدت مبارک مهربونترین دل آرام :*
برات آرزوی سلامتی و دلشادی و روزهای پر از خوشی و خیر دارم دختر :* :دی

مررررررررررسی رعنای عزیزم
مررررررررسی دختر خوشگل

علیرضا دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 23:55

" تولد شما مبارک " و این یعنی چی؟!
یعنی عاقب صاحاب تولدانه خودشم افتاد تو کوزه :))))
تولدت مبارک

علیرضاااااااااا
مرسی از تبریکهای ویژه ات

دیادیا بوریا سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 00:55

تولدت مبارک دل ارام عزیز

مطمئنم سال بعد می نویسید که یکی از خاص ترین سال های زندگی تون رو گذروندید....
امیدوارم همیشه شاد و سالم باشید

ممنونم دکتر عزیز
جا داره من هم تولد شما رو پیشاپیش تبریک بگم و آرزوی روزهایی خوب داشته باشم.

snowman سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 01:09

مبارکههههههههههه دلارامم دوست مهربونم.
لحظه به لحظه رو خوب زندگی کنی الهی

و سلام

ممنونم عزیز دلممممممم
سلاااااام :*

طاها سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 03:03 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
من که کاری نکردم،جمله آخر مطلبت این آهنگو برام تداعی کرد...
مبارک ها باشه،گرم بخند...

سلام
باز هم ممنون :)

مریم سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 12:40 http://najvaye-tanhaii.blogsky.com

میدونی دلی؟! تو یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین و در عین حال آرام ترین دوست دنیای مجازیِ من هستی...
اینو بخدا جدی میگم و از ته ته دل...
خوشحالم که بلاگستان یکی مثل تو رو داره...
خیلی وقت بود که دلم میخواست این حرفا رو بگم بهت اما هیچ مناسبتی نبود...
ولی حالا که میلاد پُر از مهربونیت رسیده گفتم این حرفا رو بهت...
تولدتــ مبارکا باشه دختر مهربان و آرام توی آینه...
ایشالله که همیشه شاد باشی و تندرست :بوسه:

ای وای من... من چه کنم با اینهمه محبت تو مریممممممممم
خیلی لطف داری عزیز دلم... دل به دل راه داره
تو هم همیشه شاد باشی عزیزم

باغبان سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 22:07 http://laleabbasi.blogfa.com

من همیشه دیر میرسم
ببخشید دل آرام نازنین

تولدتون مبارک
"هرچی آرزوی خوبه مال تو"

فدای تو بشم باغبان عزیزم
:*

نینا سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 22:23 http://taleghani.persianblog.ir/

تولدت مبارک دختر گرم و خونگرم.
دل آرام ، دلت آرام ، لبت خندان، روزگارت به کام.
سالی سرشار از خاطرات خوب داشته باشی و لذت ببری از این لحظات باقیمانده دهه 20 زندگیت.

مررررررررسی نینای خوبم

رها سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 23:27 http://gahemehrbani.blogsky.com/

تولدت مبارک دختر قشنگ تابستونی من!
روزهای شادی رو برات آرزو میکنم عزیزم

ممنونم از محبتت رهای نازنینم
دیانای نازمون رو ببوس

ترنج چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 09:50 http://toranj90.blogsky.com/

تولدت مبارک

ممنونم ترنج عزیزم

شادی چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 13:51 http://shadi2022.persianblog.ir/

سلام دلارام عزیز.

تولدت مبارک باشه به قول دیادیابوریا حتماسال بعدخواهی نوشت سالی که گذشت شگفت انگیزترین سال زندگی بوده عزیزم

سلام شادی جان
ممنونمممم، مرسی امیدوارم همینطور باشه

:) چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 15:05

مبارک باشه دل آرام
:)

ممنونم لبخند جان

میرزاده خاتون چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 18:13 http://khatoonnn.blogfa.com

تولدت مبارک دل آرام عزیزمممم

مررررررررسی

آوا پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 01:37

دل آرام جانم....این روزهامن همه آمدن هایم
انقدرباتاخیر است که همیشه دیرمیرسم..و
فقط تکان دستی دور میماند برای استقبال
ویابدرقه هایتان..دخترخوش قلب وزیباروی
و زیبا طینتِ تیری ،روز میلادت با تـــــاخیر
مبارک.........عذر تقصیربرای این تاخیر
بهروز و سلامت باشی عزیزم.........
یاحق...

ای بابا این حرفها چیه آوا جان
ممنونم عزیزم
حق نگهدارت

اردی بهشتی شنبه 28 تیر 1393 ساعت 09:13 http://tanhaeeeii.blogfa.com

دل آرام ببخشید که دیر اومدم ابن روزا خنگم

پریروز بود محمد داشت یه عکسی بهم نشون میداد که تو اون عکس یه دختر خیلی خوشگل میخندید
چهره ش ساده و دوس داشتنی بود
یه حسی بهم گف آشناست خیلی آشنا
به محمد گفتم اون دختره کیه؟ گف دل آرام

خیلیییی خوشحال شدم از دیدنت
:*

تو خیلی خوش قلب و مهربونی.الان خیلی شرمنده ام که دیر اومدم تولدت رو تبریک بگم عزیزم
امیدوارم همیشه همون لبخند خوشگل روی لبات باشه و راضی باشی از زندگیت و خدا و روزگار برات بسازه

ممنونم اردی عزیزم
دشمنت شرمنده دختر...
لطف داری خانمی :*

amine شنبه 28 تیر 1393 ساعت 19:15 http://www.donyayeman1.blogsky.com

پس ما دوتامون تیر ماهی هستیم.
تولدت مبارک دل آرام جان البته با تاخیر.

بله بله
ممنونم عزیزم :*

مریم نگار یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 13:42

تولدت مباااااااارک دلی جان..
یک جهان خوبی و خوشی و جذب آرزوهات آرزومه...

ممنونم مامانگار خوبم

سمیرا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 19:51 http://nahavand.persianblog.ir

دلی جونم تولدت مبارک...همیشه خندان و خوشبخت باشی

مررررررررررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد