دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

تیرماه

تیر ماه در ذهنم به رنگ طلایی است. ماهی که با امدنش خیلی ها کلافه میشوند. خیلی ها عذاب میکشند. خیلی ها دوستش ندارند. اما برای من لحظه به لحظه اش دوستداشتنی است.  تیرماه نازنین من، سلام...


نظرات 15 + ارسال نظر
داودP سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 05:27

اتفاقا تیر ماه یا در واقع از اول بهار تا اخرای تابستون برای منم خیلی ایده ال و دوست داشتنیه .

چه عالی :)

سکوت سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 09:35

تیر ماه رو من هم دوست دارم چون برام یادآور خاطرات دوران بچگی و شروع تعطیلات تابستان بعد از 9 ماه درس و کلاس و مدرسه است. عزیزانی هم دارم که متولد تیر ماه هستند که این ماه رو برام دوست داشتنی کرده.

ای جان دلم. خدا حفظشون کنه برات عزیزم

محبوب سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 09:45

رسیدن تیر ماه مبارک خانوم
امیدوارم تیر ماه 93 برات پر اتفاقای خوب باشه و ماه محبوبت رو بهتر از هر سال سپری کنی

مررررررررررررسی محبوب خوشگلم

گلابتون بانو سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 10:29 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

خوبه که تابستون رو دوست داری!
من چند ساله که اصلا با تابستون حال نمی کنم و خیلی کلافه ام توش! البته دارم سعی می کنم امسال با دید مثبت تری بهش نگاه کنم و لذت ببرم ازش!!!

ای جانم، ایشالا برات به بهترین شکل ممکن پیش بره

فرشته سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:05

سلام دل آرام جان..
رسیدن ماه تابستان و شروع ماهگرد تولــــدت مبارک بانو...
الهی که لحظه به لحظه ی زندگیت همیشه طلایی و دوست داشتنی باشد...و پر باشد از اتفاقات خوب و قشنگ...

سلام تیرماه دوست داشتنی دل آرام...

سلام عزیزم
مررررسی فرشته گلم برای دعاهای همیشه زیبات

فرشته سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:06

چه جالب کد کامنت قبلی من 12345 بود...

سمیرا سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 12:54

تیر ماه برای من قرمزه ، رنگ عشق .

باید هم باشه

snowman سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 16:36

ما آدم هاییم که به ماه ها، هویت میبخشیم. هویتی که دوستش داریم.
سلام ماه دوست داشتنی دلارام

سلام دوست خوبم

دقیقا درسته
سلام عزیز دلم :*

باغبان سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 18:32 http://www.laleabbasi.blogfa.com

تیر ابتدای تابستونه
تابستون برای من یعنی خورشید
خورشید برای من یعنی اعتماد یعنی اطمینان
قدم تیرماهتون مبارک...

ای جانم با این تعبیر خوبت

صدیقه (ایران دخت) سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 21:54 http://dokhteiran.blogsky.com

سلام...
راستش منم یک از همون خیلیام... کلن تابستونو دوست ندارم...
تیر ماهی پر از ثانیه های خوش و شاد داشته باشی...

سلام
عزیزم...
مررررررسی

نرگس20 چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 00:02 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل آرامم
اول اینکه خوشبحال تیرماه که تو دوستش داری

دوم هم اینکه با اینکه تیرماه مارو اذیت می کنه،ولی منم به خاطر تو و عزیزان متولد تیرماهیم دوستش دارم
هرچی باشه تو رو به ما هدیه کرده دیگه

+شاد باشی عزیزم..تو همه ی ماههای سال

سلاااااام
الهی من فدای تو بشم که اینطوری میگی
ممنونم نرگس خوبم :*

مزاحم تلفنی چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 09:22

تیرماه تون مبارک دلی خانم جون
حالا شاید مانخوایم برایت کادوی تولد بگیریم. حتما از اول ماه باید بیای یادآوری کنی؟ (آیکون لو دادن ماجرای مخفی در پست)

مررررررررسی
تو خودت کادویی (آیکون حجت رو تمام کردن)

طـ ـودی چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 23:59

مبارک باشه تیرماهت دل آرام
بوســـ

علیرضا جمعه 6 تیر 1393 ساعت 14:43

تولدت خیلی پیش پیش مبارک تیر ماهی

:) شنبه 7 تیر 1393 ساعت 00:52

ماه خوبیه
پر از میوه های خوشمزه است
گرجه سبز
توت فرنگی
آلبالو
گیلاس
بازم بگم ؟؟
دهن خودم آب افتاد
:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد