دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

یک وجب آرزو

یه روزی هم باید باشه به نام "تحقق آرزوها در لحظه"... بعد اون روز همه آدمهای دنیا، جدا از تقسیم بندی های معمول، توی چند تا صف باستند و وقتی رسیدن به کانتر آرزوها، خدا بهشون بگه چه آرزویی داری؟ هرکس آرزوش رو بگه. هر آرزویی... هرچی... از نابود شدن آدمهای منفور زندگیش تا داشتن یه اقیانوس شخصی برای نگهداری چند تا دلفین کوچولو... حتی آرزوها در صورت تشابه تداخل نداشته باشن. مثلا دو نفر که از هم تا حد مرگ بیزار هستن بتونن به نوبت همدیگه رو نابود کنن! یا اگه صد نفر یه چیز مشابه رو بخوان بتونن داشته باشنش بدون دردسر برای بقیه...

خدا هم بهشون مهلت بیست و چهارساعته بده. آدمها فرصت داشته باشن توی اون بیست و چهار ساعت خودشون رو ثابت کنن و در نهایت بر اساس استعداد و قابلیت هاشون ارزیابی بشن و بی لیاقت ها بعد از بیست و چهار ساعت آرزویی که داشتن بر باد بره. اما من مطمئنم میتونم انقدر خوب باشم که خدا دلش نیاد اقیانوس و دلفینهام رو پس بگیره...

نظرات 24 + ارسال نظر
داودP جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 08:44

منم یه آرزوی همچین از اون بزرگا دارم که اگه براورده بشه حاضرم براش تمام دارییم رو بدم واقعا میگم بخدا دعا کنید بر اورده بشه

امیدوارم به آرزوتون هر چی که هست برسید.

وفیق جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 13:15 http://hayel.blogfa.com

سلام

آدمها برا بدست آوردن نداشته هاشون آرزو میکنن نه داشته هاشون...

شما که دو تا دلفین و کلی آب داری یه چیز دیگه آرزو کن ، مثلا یه آسمون

و نهایتا رسیدم پای کانتر آرزوها ، آرزو میکنم ، آرزوی همه آرزومندان ، برآورده شه ...

شاد باشید و ایام بکام ...

سلام
چه آرزوی جامعی. امیدوارم همه ادمها به آرزوهاشون برسن.
ممنون به همچنین

طـ ـودی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 17:04

من نمیدونستم! (این جواب کامنت پست پایینیه که به این پست هم مربوطه!! :دی)
خانوم اجازه، مشه من برم توی اقیانوستون با دلفیناتون شنا کنم؟!

ای جان دلم...
بلههههه بلهههه میشه

محبوب شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 10:18

چه آرزوی قشنگی دلی جونم
خیلی این پستت رو دوست داشتم

مرسی دوست خوشگل و خوش صدای من
دلم برات خیلی تنگ شده محبوب

نیمه جدی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 22:36

اوووووم آره آره کاش می شد ... منم کلی آرزو دارم . خب بر جوانان هم که عیب نیست!
قربونت برم با نوشته هات

نه تو آرزوهات رو لیست کن که همه رو یه جا بدیم به خدا
خدانکنه نیمه جدی دوستداشتنی من

طاها شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 23:26 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
امیدوارم همه ی آدم های خوب زمین به آرزوهاشون برسن مخصوصا شما دوست عزیز

سلام
ممنونم طاها جان، به همچنین شما

بهار همیشگی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 05:35

عجب پست دلنشینی بود! کانتر آرزوها! وای کاش واقعا همچین روزی بود...
آرزوت خیلی روشن و زیبا بود حتی تصور کردنش هم احساس خوبی به آدم میده...

عزیز دلمی تو بهار جانم
کاش بود...
قربون تو برم من :*

سکوت یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 08:48

تو خیلی خوبی دل آرام جون و این رو از آرزویی که داری میشه فهمید. به امید روزی که همه‌ی آدمها حتی اگه شده برای 24 ساعت به آرزوشون برسن

فدای تو بشم خوبی از خودته دختر گل
ایشالاااااا

مژگان امینی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 09:51 http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
خوبیه اقیانوس اینه که خصوصی نباشه ولی خوب حالا که دوست داری بفرما !
حالا من آرزو می کنم تمام اقیانوس ها از وجود کشتی های جنگی و آلودگی های نفتی و ... پاک شوند.

سلاااام
ای جانم شما چه علمی آرزو میکنین.
ایشالا همه ارزوهامون برآورده بشه یه روزی

نیمه جدی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 10:13

دلارام جونم داشتم به یه موضوع تله پاتی طوری فکرمی کردم: دیشب من و تو همزمان داشتیم برای هم کامنت میذاشتیم! خب جالبه دیگه!

آرررررره منم دیشب این همزمانی ساعت ها برام خیلی جالب بود.
نیمه جدی دوستداشتنی منی تو دیگه

مریم نگار یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 10:22

میگن آرزوها همون واقعیات بالقوه ان...کافیه از تله زمان و مکان بدَر بریم...
چرا که نه ...
منظور اون "چراکه نه "نیست..دلی جون...
امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن...

به به مامانگار عزیزم
چه جمله جالبی گفتین
منم امیدوارم.

ترنم باران یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 11:40

نه هرچی نوشتم پرید

اخی

ترنم باران یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 11:44

میشه منم کنار همون اقیانوس تو یک جزیره کوچولو با کتاب و بوم نقاشیم باشم و از دور ببینمتون؟

سلام دلارام جان
منم از ته دلم ارزو میکنم همه به آرزوهاشون برسن حتی اگه شده اون آرزو به نظر غیر قابل دسترسی میاد

این پستت دلم رو برد دقیقا نمیدونم کجا ولی میدونم جای بدی نبود
مرسی

بله که میشهههه
سلام ترنم عزیزم
ایشالاااا
خدا رو شکر که جای بدی نبرد. واگرنه من فردا چجوری توی روی خدا نگاه میکردم :)))

سمیرا یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 11:59

من دارم به کانتر آرزوها فکر میکنم و تحقق آرزوها در لحظه فکر کردن بهش هم قشنگه چه برسه به تحققش .

واقعا رویاییه

مزاحم تلفنی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 13:41

هاااااااان فهمیدم دلی با برو بچ صحبت می کنم برای تولدت برات یه استخر بادی بخریم و چند تا بادکنک دلفین. حالا اقیانوس و اینا رو دیگه با ارباب بزرگ حلش کن.
در ضمن چون شاغل شدی اگه پول کم آوردیم دنگ خودت رو بذار پلیز.
باشه باشه میرم چرا با جارو دمبالم میکنی خُِِب. این چه طرز مخاطب مداریه؟؟؟؟؟

جای این حرفها منو بردار ببر دلفین واقعی نشونم بده. آخه تو چه دوستی هستی...

فرشته یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 15:44 http://houdsa.blogfa.com

آخ که اگه میشد چی میشد...

عالی میشد...

مزاحم تلفنی دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 11:15

دلی خانم اگه میخوای دلفین واقعی ببینی باید بریم جزیره قشم از اونجا با قایق بریم جزیره هنگام. از اونجایی که بنده آدم گرمایی هستم این سفر باشه طلبت تا هوا خنک بشه. این چند ماهه پولت رو جمع کن بعد پاییز میریم قشم. کلی هم خرید میکنیم. هم فاله هم تماشا. جنگل حرا و جزایر ناز هم داره. بنده دوبار رفتم باز هم دوست دارم برم. سوالی بود در خدمتیم.
یه همچین آدم بامرامی هستم من. (آیکون یک آدم خودشیفته)

من نمیدونم، به من بگو دلی فلان تاریخ حرکته
دوست با مرااااااااااااام من

میلاد دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 17:40

اولا از طودی خانم ممنونم که من شبیه تو اعلام کرد.
اینجوری حداقل تو عمرم یکم لاغر میشم

ثانیا می خوام برم ازت شکایت کنم که حق کپی رایت دلفین های منو برداشتی

بعدشم چون تو این ممکلکت کسی اصلا نمیدونه کپی رایت یعنی چی، من میمونم و حوضه ام و حق کپی رایت

حالا اینایی که گفتم چه ربطی داشت به پستت، برو از کپی رایت بپرس

طودی خیلی باحال گفت
نخیر میلاد دلفین تو قبول نیست. دلفینت شبیه هواپیماست ;)

صدیقه (ایران دخت) دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 22:18 http://dokhteiran.blogsky.com


چه حس خوبی

فرشته سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 14:50

یک روزی هم باید باشه که در لحظه همه چیز آرام باشد ...همه جا لبخند باشد ...همه چیز خوب باشد بدون دردسر ..حتی اگر به اندازه ی یک لحظه یا یک روز باشد ...
حتی تصورش هم حس خوبی دارد...
دلم می خواهد اگر که چنین لحظه ای بود برآورده شدن آرزوی دوستانم و آرزومندان خواسته ام باشد...

+ بی شک مهربانی و آرام دلی ِ دل آرام اینجا، این اجازه را نمیدهد که کسی آقیانوس و دلفینهایت را پس بگیرد...

"یک روزی هم باید باشه که در لحظه همه چیز آرام باشد" این جمله خدا بود...
مرسی عزیز دلم

فرشته سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 14:51

فقط بی زحمت ما را هم به تماشای دلفین هات ببر ...

قدمت روی چشم فرشته مهربون

:) سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 20:07

چه آرزوی قشنگی داشتی :)
به اسم اقیانوسی که خدا میخواد بهت بده فکر کردی ؟

ممنونم
نه هنوز...
:)

هدیه سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 22:46 http://hedi5559.blogfa.com

با خوندنت , آرزوم دوباره توو ذهنم جون گرفت ...

برآورده بشه ایشالا هر آرزویی توی دلت هست عزیزم

طـ ـودی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 14:23

به میلاد:
خواهش میکنم :پی
:)))) حق کپی رایت!!!!

ولی خدایی دل آرام آقا میلاد حق آب و گل دارن نسبت به دلفین، به دلفیناش توهین نکن تازه باید اجازه هم میگرفتی!!!!
:)))

ولی آخه چرا نمیشه هر دو با هم دوستشون داشته باشیم؟ آخه چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد