دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

آدم که شاغل میشه خوبه. فرصت نداره به خیلی چیزها فکر کنه. و شاید هم دلش نمیخواد... آدم که شاغل میشه خوبه، از اوقات فراغتش به شکل عجیب و غریبی لذت میبره. حس میکنه اون لحظات پاهاش رو گذاشته توی رودخونه سرد... آدم که شاغل میشه خوبه، حس میکنه دوباره رنگ گرفته... صورتک خاکستریش نارنجی میشه، شایدم صورتی...


نظرات 22 + ارسال نظر
نینا چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 21:47 http://از هر دری سخنی

من شاغل میشم ادم میشم
دل ارام چرا شکلکای تو با جوگیریات فرق داره؟
مثلا من عاشق اینم
دل آرام جان خواستی من صورتتو رنگین کمونی هم میتونم بکنماا

آدم میشم :))))))))
چون من ورژن قدیمیه بلاگ اسکای رو با چنگ و دندون حفظ کردم :)))))

صدیقه (ایران دخت) چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 21:56 http://dokhteiran.blogsky.com

خوش به حالت دلی...
کاشکی منم این روزارو تجربه کنم زودتر...
خسته شدم دیگه

الهی من فدات بشم... تجربه میکنی عزیزم... ایشالا به زودی یه کار خیلی خیلی خوب پیدا کنی

عاطی چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 22:36

آدم کلا خووبه ک شاغل باشه :)

:گل

بله بلهههه
تو خودت گلی

باغبان چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 23:06 http://laleabbasi.blogfa.com

آدم که شاغل میشه خوبه
خیلی خوبه
خیلیییی

خیلیییی

snowman پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 00:20

و من این متن رو چند ساعت بعد از بستن قرارداد با اولین شغل اونم همزمان با دانشجویی خوندم. و این و به فال نیک میگیرم... یهو تمام استرسی که از یعدازظهر داشتم فروکش کرد با خوندن این متن... نشونه ی خوبیه... فردا با اعتماد بنفس میرم. مرسی دلارام بابت حال خوب الانم

و سلام رفیق :-*

ای جانم چه قدر خوشحال شدم اسنو عزیزم
مبارک باشه عزیز دلم :*
سلام خانمممم

طاها پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 02:29 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
من شاغل بودم آدم نشدم،الانم آدم نیستم که نمیتونم شاغل بشم...و اگه یه روز بازهم شاغل بشم باز هم آدم نمیشم...
خوبه که شاغل شدین و احساس خوبی ازش دارین،شاد باشید

سلام
ای بابا این چه حرفیه... شما قطعا یک انسان بزرگوار و عزیز هستید.
ممنونم

داودP پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 08:42

من شاغلم درسته شاغل بودن خوبه اما توش چیزای بد و اعصاب خورد کن زیاده مثلا پایمال شدن حق ادم به وسیله کسایی که در واقع پاشون رو گذاشتن رو شونه هات و ازت رفتن بالا و رئیس شدن یا از زیر کار در رفتن نیروهای زیر دستت یا از بین رفتن سلامتیت به علت شرایت سخت کاری و بها ندادن هیچکس به این موضوع و اگه بخوام درد دل کنم هم شما اشکتون در میاد هم تو این صفحه جا نمیشه.

خب جناب داود اینجوری بخواهیم نگاه کنیم، زندگی هم توش چیزهای بد و اعصاب خرد کن زیاده، دوستی هامون هم توش چیزهای بد و اعصاب خرد کن زیاده و الی آخر... اما در مقابل نکات خوب و هیجان انگیزش کم نیست.
امیدوارم شرایط و اوضاع کارتون بهتر بشه.

سمیرا پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 09:36

آدم که شاغل میشه ، تمام زندگیش با برنامه میشه و رنگی رنگی ، از بوجود آمدن این رنگهای زیبا در زندگیت لذت ببر .

بله بله
چشم

امیرحسین... پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 12:19

من به جنبه های دگر قضیه کاری ندارم. من فقط به جنبه شیرینی شاغل شدن توجه ویژه دارم!

درجریانی که من اصفهانی نیستم اما دوستان اصفهانی زیاد دارم
(آیکون اشاره با ابرو به جوابی که به کامنتم داده بودی :)))) )

ترنم پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 13:26 http://www.nofault.persianblog.ir

آره واقعا هم همینطوره....هدرت خیلی نازه دل آرام

مرسی عزیز دلم

طـ ـودی پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 14:27

الان شاغل شدی دیگه؟!
تبریـــک خانوم

بلهههههه
مررررسی

وفیق پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 23:27 http://hayel.blogfa.com

ایشالا تو کار جدیدتون موفق باشید ...

مررررررسی

طـ ـودی پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 23:59

چقـــدر شبیه میلادی تو دل آرام!
:))))

از چه لحاظ؟؟؟؟

طـ ـودی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 02:53

از لحاظ قیافه!!!
(عکس موجود در وبلاگ!)

خدانکشه تو رو :))))))
البته که میلاد باید افتخار کنه برای اینکه شبیه منه! از لحاظ همون عکس موجود در وبلاگ! :)))
و همه میدونن من عاشق دلفینم طودی

تیراژه شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 02:16 http://tirajehnote.blogfa.com/

من رو بگو که دیشب هی داشتم فکر میکردم که چه چیز دلی و میلاد شبیهه آخه!!! قیافه؟ هیکل؟ اخلاق؟ قلم؟ رشته؟ جنسیت؟!
ای خدا لعنتت کنه طودی!!

هیکل مثلا!!!! میلاد یه فوت کنه من رو هوام
اره طودی باحال گفت ;)

منم دلم شغل خواست .....


موفق باشی دوستم

شما یه شغل عزیز و دوستداشتنی داری، شغل خستگی ناپذیر "مادری"...
ممنونم :*

نیمه جدی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 22:39

راستش دلارام جونم من در حال حاضر از شاغل بودن فراریم! اعتراف می کنم که هیچکدوم این لذتاشم نمیخوام! مدیونی اگه فکرکنی تنبلم! آدم باید یه کمی فقط یه کمی شغلشو و محل کارشم وست داشته باشی . آی هیت مای جاب!

خب نیمه جدی جونم تو هم اگه مثل بنده هفت-هشت ماه بیکار بودی، عاشق کار میشدی ;)
امیدوارم یه شغل خوب با میحطی دوست داشتنی پیدا کنی.

مزاحم تلفنی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 10:59

پس بگو چرا خانم دیروز تلفن ما رو تحویل نگرفتن و ج ندادن.
حالا ابراز احساسات
واااااااااااای چقد خوشحال شدم که کار پیدا کردی. منو بگو که هی به دوست و آشنا میسپردم که هر جا مدیرعامل خواستن ما یه دوست خوشتیپ و خوش اخلاق داریم که ساخته شده برای مدیرعاملی.
خوب هر چند که تازه سرت هوار شده بودیم ولی این دلیل نمیشه که شیرینی کار رو بهمون ندی. کی تشریف بیاریم؟؟؟؟؟ چیه چرا چپ چپ نگاه میکنی. همه روزهای هفته که دیگه سرکار نمیری. پنج شنبه ای جمعه ای تازه میتونی شیرینی بگیری بیای خونه من. شیرینی از شما مکان از بنده

ببخشید برای تلفن، نشنیده بودم...
تو سفارشها رو قطع نکن :)))))
هر وقت تشریف بیارید قدمتون روی چشمممم
بنده که منزل شما برای اون امر که خودت درجریانی حتماااااااا مزاحم میشم

اردی بهشتی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 13:08 http://tanhaeeeii.blogfa.com

موافقم
مبااااارک باشه خانومی
به سلامتی و رضااااایت

مرررررررررسی عزیز دلم

طـ ـودی یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 18:05

به تیراژه:

چقدر خوبه که آدم ببینه یک عدد مغر رو اینجوری درگیر کرده!! :))))))))))))

احیانا مغز منظورته دیگه؟

فرشته سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 11:45

سلام دل آرام جان...
خوشحالم برات که مشغول به کار شدی و امیدوارم که شغلی باشه که دوستش داشته باشی و لحظات خوبی داشته باشی ...
نارنجی و صورتی شدنت هم مبارک....

سلام فرشته جان
ممنونم عزیز دلم

طـ ـودی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 14:32

:)))) آره همون مغز!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد