دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

یک زمین برای کل هستی کافیست

چند روز پیش توی سوپر مارکت مشغول پیدا کردن بستنی مورد نظر بر سر یخچال بودم و از رادیو داشت خبر پخش می شد. گوینده اخبار با همان صدای جدی و مصممش گویی که تمامی رخدادهای جهان را می داند گفت: منجمان در خارج از منظومه شمسی سیاره ای را کشف کرده اند که بیش از سایر سیارات شبیه به زمین است...

شبیه به کره زمین؟ احساس رضایت پیدا کردم. یعنی خاک دارد. آب دارد. کوه دارد. دریا دارد.

گوینده ادامه داد: دمای آن مناسب زیست است و این شانس وجود حیات را افزایش می دهد.

وجود حیات؟ یعنی گیاه دارد. جنگل دارد. جانور دارد. آدم دارد. آدم هایش خوب و بد دارد. ضعیف و قوی دارد، ثروتمند و فقیر دارد، جنگ دارد. سکوت ندارد. آرامش ندارد... در کسری از ثانیه حس رضایتم نابود شد، مثل بستنی توی دستهایم...

نظرات 10 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 15:39

بستنی افتاد؟!

یعنی علیرضا من اینهمه نوشتم تو نگران بستنی ای؟!

جزیره جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 19:49

سلام
والا همین یه زمین واسه هفت پشتمون بسه:| والا به خدا

سلام بر جزیره کم پیدا
همینو بگوووو

وفیق جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 22:44 http://hayel.blogfa.com

یعنی بستنیش گیفی بووود ، نابود شد ؟؟؟!!!

آخه چرا انقدر نگران بستنی هستید :))

داودP جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 23:58

و خداوند زمین را افرید فرمود چه زیباست اسمانهارا افرید فرمود چه زیباست بشر را افرید گفت این چکاری بود من کردم .

واقعا چه کاری بود؟!

snowman شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 00:36

ای بابا همین چند میلیارد آدم بس نبود؟! بگردم حوصله ی خدا روB-) من اگه جاش بودم تا الان همین زمینم ترکونده بودمB-)

سلام رفیق:-*

من اگر جای خدا بودم...

سلام عزیزم :*

طاها شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 01:20 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
باید به یک چیزی اعتراف کنم و اونم اینه که با همین چند خط آدمو حسابی به فکر میندازید...و من مشتاقانه پی اینجور تلنگرها می گردم و از شما بسیار ممنونم که همچین لطفی در حق من انجام میدید
امیدوارم هیچوقت رضایتتون نابود نشه
شاد باشید

سلام
اختیار دارید. ناقابل بود این چند خط...
ممنونم، به همچنین

نینا شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 10:25 http://از هر دری سخنی

ما اینچا چه تاجی زدیم که اونجا بزنیم؟

تاج رو خوب اومدی :))

مریم نگار شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 10:58

خب اگه همین عده قلیل ازمابهترون که نوددرصد نعمات دنیارو صاحب هستن موشک و سفینه بسازن و برن به اون سیارات و زندگی نوینی راه بندازن..قطعا باز کم کم همین آش و همین کاسه برقرار خواهدشد....
جالب بود...بستنیه حیف شد دلی

دقیقااااا
ای جان شما هم به فکر بستنی افتادی :)))

زیتون یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 08:49 http://zatun.blogsky.com

http://cafebazaar.ir/app/com.example.anjir/?l=f
لینک فوق سنجش طبع رایانه ای وغذای سازگاربا طبع مختص گوشی اندروید برای پیشگیری ازسکته مغزی وجوش وامراض طبع سرد
هم غذاها روی گوشی که باشد یکسره دردسترس است هم همه اعضای خانواده طبع خودشون رامی سنجند
روزانه 250تا300نفردرایران سکته مغزی میشوند که نیمی یا تمامی بدن انها شل می شود وازکارمی افتد وتحرک ندارندکه لگن استفاده میکننداینگونه امراض قابل درمان نبوده تااخرعمرهرماه بایدازمایش غلظت خون بدهیم وقرص وارفارین بخوریم ! وارفارین کشنده ترین قرص است یک باراشتباه 2تابخوری مویرگ پاره میشه بدن فلج میگردد
به وقت کاربایدکردتدبیر ، چه تدبیری چووقت کارشد دیر !پروین اعتصامی رحمت الله علیها

فرشته یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:48

سلام دل آرام جان ...
چقدر خوب اشاره کردی به این موضوع ...و چقدر دردناک میتونه باشه که میزان و فاصله ی رضایت و عدم رضایت ..و امیدواری و ناامیدی و خیلی چیزهای دیگر در این مملکت کوتاهی اش به اندازه ی اب شدن یک بستنی باشه ...
هر چند که ریشه ی بیشتر اینها خود ما ..یعنی آدمها هستیم ...
امیدوارم متوجه منظورم شده باشی ...

سلام فرشته عزیزم
آره عزیزم متوجه شدم. البته فرشته جانم من کل آدمهای دنیا منظورم بود عزیز دلم. این مملکت که دیگه جای خود دارد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد