دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

خواب دیدم، خواب دیدم

چند شبی است که دقیقا تا خود صبح خوابهای جورواجور میبینم. یک چیزی میگویم و یک چیزی میشنوید. یعنی اینطور برایتان بگویم که صبح هنگام چشمهایم را که باز میکنم دقیقا پایم را از میان خواب در حال دیدن به دنیای واقعی میگذارم. خیلی فیلم مانند!

بعد دیشب، بگویم جای دشمنانتان خالی یا جای دوستانتان را نمیدانم اما یک خواب هشل هفتی همچون چند شب گذشته دیدم، دیدنی!

جایی بودم که نمیدانم کجا بود اما رنگی رنگی بود. انگار مثلا دقیقا نشسته باشی وسط این آب نبات چوبی های غول پیکر که هزار رنگ هستند. بعد یکی که نمیدانم کی بود، اما مرد بود و همینجوری برای خودش خوشحال بود، خیلی ناغافل نه گذاشت و نه برداشت به من گفت "روحت شاد". حالا منو میگید، بنا رو گذاشتم به خندیدن و حالا نخند و کی بخند. یعنی جوری که من از مرگ خودم ذوق کرده بودم، ناپلئون در کشور گشایی هاش ذوق نکرده بود. حالا گیر ندهید که این مثال را از کجا آوردم، یکهو ناپلئون آمد توی ذهنم و من هم دستش را گرفتم و گفتم بیا و رفاقت کن و چند لحظه بنشین توی متن من!!

من دارم میگم مرده بودم بعد شما سر مثال با من چک و چونه میزنی؟ نه این درسته؟ این انصافه؟



نظرات 20 + ارسال نظر
طـ ـودی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 16:37

حالا کاری به خواب هات ندارم اما فک کنم وسط آب نبات چوبی های هزار رنگ نشستن خیلی مزه داشته باشه!
اصن شاید بخاطر همین سرخوش بودی و شاد بودی از مرگت!!!

اینم حرفیه ها. بهش اینجوری فکر نکرده بودم. البته فکر کنم آب نبات چوبی انقدر نوچ باشه که بیشتر از نشستن روش عصبی باشم تا خوشحال

طـ ـودی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 16:38

با وجود اینکه بلاگستان خلوت شده و کسی نیست و کامنت ها کم شدن، ولی هنوزم این کامنت اول بودن خیلی مزه داره!!!
اوووووووول

ای جان شیطونک...
اینجا که دیگه اول و دوم نداره

مژگان امینی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 20:07 http:// mozhganamini. persianblog.ir

ان شاء الله که خیره

ممنونم

بازیگوش شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 21:28 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

:-)))))))))))))) نمیری دل اراممم ترکیدم از خندهههه خو چطور میخوای با این مدل نوشتنت من ناراحت و غمگین هم باشم از دور از جون زبونم لال...؟ هان؟

فدای تو
دیگه کاریه که از دستم برمیاد

بهار همیشگی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 21:37

باز خوبه لا اقل خواب هات محیط بصری قشنگی داره من که یه مدت خواب حشره های زشت گنده رو میبینم که مجبورم از دستشون فرار کنم

چطوری بهار جان؟ کم پیدا بودی عزیز دلم
ای جان، البته بیا و مثبت نگاه کن. حشره ها هم خوبن هااااااا مثلا هاچ زنبور عسل رو یادته؟ یا فردی مورچه سیاه؟
امیدوارم این بار خوابهای رنگی رنگی و شاد ببینی

آوا شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 21:48

انشالله که خیر است عزیزم!منم
چندشبه که خــعلی خواب های
عجیب غریب میبینم.ازایناییکه
واسه هرکی تعریف می کنم
فقط میخنده!شاید ویــروس
خواب جدیدمنتشرشدست
ومابی اطلاعیم!هوم!!!!!
یاحق...

به به آوا خانمممممم
دلم تنگ شده بود برات آوا
خیر باشه خوابهات عزیزم
حق نگهدارت...

وفیق شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 22:14 http://hayel.blogfa.com

روحت شاد ، دلارام !!!!

قربان شما

تیراژه یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 02:08 http://tirajehnote.blogfa.com/

خیر باشه ان شا الله

گاهی باید خوابها رو جدی گرفت مگر اینکه به دلیل روزمره ی شلوغمان و افکار درهم برهممان آن ها هم هشت الهفت شده باشند.
یادم است حمید هم جایی اشاره کرده بود که باید بعضی خوابها را جدی گرفت
خیر باشه عزیزم..خواب و بیدارهایت سرشار از آرامش و شادی.

سلامت باشی عزیزم
آره ولی واقعا آدم نمیدونه کدوم رو جدی بگیره... این عالم خواب خیلی عجیبه. بعد دیدی هرچیزی هم توش ممکنه؟؟ اینش خیلی خوبه فقط
آخی حمید... چقدر جاش خالیه... آره اون که یکسری پست های طنز هم توی دانه ها با همین مضمون داشت.
فدای تو :*

محبوب یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 08:32

به نظر من که خیلی خواب خوبیه... کلاً خوابی که رنگ توش زیاد باشه خواب خوبیه... اگه هم دیدی مردی،یعنی اینکه عمرت طولانیه... سلامت باشی همیشه دل آرام جانم

فدای تو محبوب دل پاک و همیشه مهربون خودم که همه چیز رو فقط و فقط خوب میبینه

مریم نگار یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 08:58

همیشه غبطه میخورم به اونایی که خوابهاشون یادشون میمونه !...من متوجهم که دنیا دنیا خواب میبینم..ولی دریغ از یه صحنه که بوضوح یادم بمونه و بعدا بتونم باهاشون حال کنم...
کلن مقوله خواب دیدن رو دوست دارم و فکرمیکنم مارو به فراسوی این دنیای محدود میبره..
سلامت باشی و شاد دلی جانم..

ای جان دلم
میگم مامانگار جانم اتفاقا بهتر که یادتون نمیمونه. اونوقت یه مفسری که اصلا نمیخوام اشاره کنم کی هست (آیکون اشاره با ابرو به کامنت بعدیتون) میاد براتون تفسیر های عجیب و غریب میکنه تازه بعدشم تهدید خیلی زیادتون میکنه

مزاحم تلفنی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 09:56

مفسر بزرگ: عرضم به حضورتون که تعبیرش اینه که عمرتون زیاد میشه. کف دستت بده ببینُم. ها الان از اون دور یه شاهزاده سوار بر بنز سفید می بینم که داره به سویت می آیه. که شما رو ببره به اون قصری که روبروت هست. اون آقاهه هم که زبونش لال بِشِت گفت روحت شاد برای رد گم کنی و سورپرایز کردن شما بوده.
جان دخترم قابل نداره والله به خدا. حالا چون شمائی 50000 تومن میشه.
ببینم مگه تو کار و زندگی نداری؟ حالا خودت کار و زندگی نداری نمیگی من چه جوری مرخصی بگیرم. حالا زنده ای واسه خودت دیگه این چه کاریه آخه تو این ظل گرما و آفتاب. دیگه نبینم از این خواب ها ببینی ها (آیکون تهدید خیلی زیاد)


نه دیگه من میخوام بدونم تو کی دقیقا نمیتونی مرخصی بگیری مراسم رو بندازم برای اون موقع
خب چون من اینو با لحن خودت میخونم پس تهدید خیلی زیادت کارگر نمیوفته و من فقط به خنده ای از ته دل اکتفا میکنم
راستی مفسر جان، بگو به جای بنز سفید ، با بی ام دبلیو بیاد. با تشکر از تفسیر خوبتون!!!!!

بهار همیشگی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 11:38

ممنون عزیزم ؛خوبم
نه عزیزم کم پیدا نیستم مگه میشه قلم شیرین و دوست داشتنی تو رو چند وقت نخوند! هستم عزیزم ولی دچار سندرم "تنبلی در کامنت گذاشتن"شدم که به شکر خدا بهتر شدم و در دوران نقاهت به سر میبرم
ایشالله از این به بعد بیشتر در خدمتیم♥

ای جانممممم مهربووووون
خیالم راحت شد. تنبلی اشکالی نداره()، ولی آدم وقتی زیاد مدت نیستین نگران میشه و دل تنگ.
خواهش میکنم بهار جان خدمت از منه. خودت رو اذیت نکن عزیز دلم فقط هر از گاهی یه دستی تکون بده که خیالم راحت باشه.

نرگس20 یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 15:48 http://www.narges20.blogsky.com

منم بعضی شبا دقیقا تا خود صبح خواب می بینم.صبح که بیدار میشم عوض اینکه سرحال باشم،بسیاااار خسته ام

خواب تو هم خیره انشالا
+دنیات رنگی باشه عزیزم

آخ آخ نرگس منم همینطورم خبببببب. یعنی انگار ده نفر زدن منو وقتی از خواب بیدار میشم. توی بیداری خسته میشیم، توی خواب هم خسته میشیم، این چه زندگیه ای آخه
فدای تو :*

فرشته یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 16:36

الهی که خیر باشه خوابت ...
ولی به قول نرگس جان امان از شبهایی که پشت سر هم خواب می بینی و صبح خسته و کوفته از خواب بیدار میشی...

+ بیداری ها و روزهات هم به شادی و رنگی رنگی و شیرینی آبنبات های خوابت دل آرام آرام دل ...

چه باحال... من همین الان داشتم برای تو کامنت میذاشتم...
ممنونم عزیزم
برای تو هم همینطور باشه فرشته مهربون

فرشته یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 16:42

و اینکه ما این جمله ی کناری رو دوست داریم ....خواهر مارکوپلو...

+الهی که همیشه سفرهات به سمت شادی ، شور و شوق و امید باشه ....

قربون شما ولی نه خواهرش نیستم. فامیل دورشونم
مرسی عزیزم در کنار شما دوستان گلم

باغبان یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 18:08 http://www.laleabbasi.blogfa.com

من که چک و چونه نمی زنم دارم به خوابها فک می کنم
خیر باشن انشاله...

ای جان دلم. تو کارت درسته کلا

میرزاده خاتون یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 20:24 http://khatoonnn.blogfa.com/

من همش در طول روز فکرم درگیر بخش و امتحانه. محیطِ همه خوابهام توی دانشکده ست و اونجا اتفاق میفته. اما فک کنم خیلی هیجان انگیز باشه آدم روی آبنبات چوبی رنگی پنگی بشینه

چه باحال
تو خوابهای علمی میبینی خاتون جانم
هیجان انگیز و خنده دار

نیمه جدی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 20:55

عامو دور از جون مث جنازه میفتم مث جنازه پا میشم! اصن ازین قرتی بازیا سردرنمیارم. این چیا برا شما بچه مایه داراس!

آخه من فدای تو بشم که این مدلی مینویسی
بچه مایه دار؟؟ نیمه جدی جان عزیز دلِ دلی با من سر این مسئله وارد بحث نشوها. من اعصاب ندارم ها. پته ها رو میریزم روی آب و قضاوت رو میسپارم دست مردم ها

نیمه جدی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 20:56

گذشته از شوخی دلارامم خیره ایشالله. مادربزرگم می گفت خواب مرگ دیدن یعنی عمر طولااااااااااااانی.

فدای تو
عمر طولانی در کنار شما دوست های جان میچسبه

مریم یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 22:16 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

جدی میگم تعبیرش اینه که عمرت طولانی میشه
پس روحت شاد برای تو رفت تا هشتاد سال دیگه
حالا بجای تعیین وقت مراسم برو دنبال برنامه ریزی برای یه آیندۀ شاد و پُر از انرژی
سلام دلآرام جان

بسم الله... هشتاد سال دیگه؟؟
چشممممم
سلام عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد