دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

و بر هر نعمت شکری واجب

آدم موجود عجیبیه. میدونم، کلیشه ای ترین جمله ی ممکن رو گفتم. میشد خیلی بهتر شروع بشه ولی خب این وقت شب خلاقیتم من رو تنها گذاشته و برای خودش رفته خوابیده. البته که منم باید برم بهش ملحق بشم ولی خب گفتم چند جمله ای بنویسم و بعد رفع زحمت کنم. باز هم کلیشه... میدونید من کلا آدم سخت تغییر کردنم. آدم کلاسیک. ضد مدرنیته. ضد تحول... اینها بده ها. دارم از ضعف هام میگم... اصلا یادم رفت چی میخواستم بگم. آهان داشتم درباره ذات آدمیزاد میگفتم. آره، خودتون بارها حتما تجربه کردین وقتی چیزی رو داریم نمیبینیمش و وقتی از دست میره یادش میوفتیم. نمونه بارزش سلامتی. 

حالا این صغری کبری هایی که گفتم میخواستم به این برسم که الان من کاملا برعکس دارم عمل میکنم. یعنی چیزی رو نداشتم و حالا بعد از مدتها بدست آوردمش و عجیب و غریب قدردانشم... عرض کرده بودم خدمتتون که هشت ماه تمام دندان من مشکل داشت. حالا امروز نصفه و نیمه روش کار شده و تا چند روز دیگه کامل درمان میشه. امشب که مسواک میکردم، مردد بودم که میتونم از آب سرد استفاده کنم و یا قراره مثل هشت ماه گذشته آه از نهادم بلند بشه. این بود که مثل این بچه ها که مثلا یه بار با گرمای بخاری سوختن و حالا حتی به بدنه سرد بخاری خاموش گوشه اتاق هم با ترس دست میزنن، با ترس و تردید از آب سرد استفاده کردم. وای حسم وصف نشدنی بود... هیچ دردی نبود... آب سرد ِ سرد و دندانهایی که بعد از اینهمه وقت بدون درد و خونریزی(!) دارن با آب سرد آب تنی میکنن. تا نکشید (دور از جونتون) نمیفهمید حرفم رو...


نظرات 11 + ارسال نظر
تیراژه یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 00:53 http://tirajehnote.blogfa.com/

یه کلیشه ی همیشگی


و خیلی وقتها نعمتی را می یابیم یا از دست رفته ای را باز می یابیم اما دریغ از آن حس شکر و قدر دانی..

جانت بی بلا عزیزم..خدا رو شکر که بهتری..

اطرافمون پر از کلیشه هاییه که قطعا مهم اند اما انقدر که تکرار شدن از رنگ و رو رفتن...
فدای تو تیراژه مهربونم

مژگان امینی یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 08:01 http:// mozhganamini. persianblog.ir

من فهمیدم .

ای وای... خدانکنه هیچوقت تجربه اش کنید.

مریم نگار یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 08:18

درست میگی دلی جانم....سلامتی نعمت بزرگیه (بازم یه کلیشه !)...که باید شکرگزارش بود(ویه کلیشه دیگه !).... ولی خب این کلیشه ها بی دلیل کلیشه نشدن...بسکه تجربه شدن و باز فراموش و باز تجربه و باز...تااینکه تبدیل به ضرب المثل یا کلیشه یا نخ نما شدن...
مراقب سلامتیت باش عزیز...

شاید به قول شما انقدر که مهم بودن بارها و بارها تکرار شدن و برای همین به ظاهر تکراری و تبدیل به کلیشه شدن...
ممنونم :* شما هم همینطور

مزاحم تلفنی یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 11:30

عرضم به خدمتتون که کاملا می فهمم چی میگی چون درست از پارسال اردیبهشت ما بنده هم با دندون هام درگیرم. پارسال یک و نیم خرج کردم هنوز هم فک کنم اقلا 2 تومن دیگه خرج داره. اصلا کلا با قلب و کلیه خودم چقدر مگه می ارزم؟؟ والله بقرعان
میگم یه گلریزون بچه ها برامون بگیرن بلکه خرج و مخارج دندونمون دربیاد

شما یک دنیا می ارززززززززی . بله
آره موافقم

طاها دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 00:59 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
خدارو شکر که بهترین شدین...این وصفی که گفتین بینهایت دوست داشتنیه،هر روز صبح چند ساعتی تجربه اش میکنم
شاد باشید و دل آرام

سلام
ممنونم
چقدر عالی
همیشه سلامت باشی

سکوت دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 10:46

همیشه گفتن قدر عافیت رو کسی میدونه که به مصیبتی گرفتار بشه. البته دور از جون شما و همه.
اما من میگم بعد از رفع مصیبت هم آدمها تا یه مدت یادشون می مونه و باز همون آش و همون کاسه

دقیقاااااااااا
امیدوارم تا همیشه یادمون باشه چی کشیدیم

نرگس20 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 16:43 http://www.narges20.blogsky.com

میگن سلامتی تاجی ست ب سر که تا مریض نشیم نمی بینیمش

خدا را شکــــــــر که بهتری دل آرام جانم.

امیدوارم دیگه هیــــــــچگاه تجربش نکنی

واقعا حق میگن
ممنونم نرگس مهربونم. به همچنین

میرزاده خاتون دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 17:38 http://khatoonnn.blogfa.com

خیلی خوشحالم که مشکل دندونت برطرف شد عزیزم ^ـ^

مررررررررررسی خانم دکتر

رها دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 21:48 http://gahemehrbani.blogsky.com/

آخیش ... حس خوبت رو بهت شادباش میگم عزیزم
من هم با این دندون ها کلی مسئله داشتم و البته دخترم با دراوردنشون ...
همیشه سلامت باشی دلارام عزیز و در ضمن دلتنگت هم بودم ...

ای جان دخترک خوشگلمون حتما خیلی اذیت شده...
فدای تو. دخترکوچولوی خوشگلمون رو ببوس

صدیقه (ایران دخت) دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 22:14 http://dokhteiran.blogsky.com

چقدر خوب که درد تموم شد....
حسو میفهمم ناجور چون من تازگیا میتونم از خوردن یه لیوان اب خنک رو بدون درد لذت ببرم به اندازه شدت گرمای این روزا...
تنت سلامت دل آرامم

به به چه عاااااااالی
مررررررسی عزیز دلم

آوا سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 20:44

بلابه دور عزیزم و
خ.ص.و.ص.ی
یاحق...

سلام آوا جان
عزیزم من با اون آیدی خیلی وقته کار نمیکنم برای همین ندیدم پیغامت رو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد