دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

حرف که میزنم آرام میشوم


کلافه ام و درگیر. از دست خودم ها... آخر دیدید آدم گاهی از خانواده اش شاکی است و گاهی از دوستانش مینالد. اما الان من با خودم درگیرم. الان خودم با خودم قاطی کرده ام... بعد می آیم اینجا اراجیف میگویم. بعد آرام میشوم. غرغر میکنم، حرف میزنم، درد دل میکنم. 

چه خوبه که اینجا همیشه آدمهایی هستند که به حرفهایم گوش میدهند. چقدر خوبه که دوستان ندیده دور و نزدیک دارم. میدانم خیلی وقتها از حرفهایم خنده تان گرفته و گاهی تاسف خورده اید برای این دخترک، گاهی شاید حتی برای احوالم آه کشیده باشید. گاهی وقتها هم یک تشویقی، تائیدی، چیزی کرده باشیدم. نمیدانم... اما چقدر خوب است که هستید. چقدر خوب است که همین لحظه اینجایید و یا حتی میتوانم خیال کنم که اینجایید... من یک پنجره دارم پر از  آدمهایی که برای شنیدن حرفهایم وقت دارند ...

نظرات 12 + ارسال نظر
نینا دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 21:35

خواستم بگم منم هستم

دم شما گررررررم

نیمه جدی دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 22:05

دلارام جان کاش می شد آدم هایی به مهربانی و خوبی تو هیچ روز کلافه ای توی زندگیشان نباشد. من بی اغراق به دوستی با تو افتخار می کنم دوستم.

فدای تو که انقدر مهربونی و همه رو مثل خودت میبینی.
ای جانم، منم مفتخرم به دوستی با تو نیمه جدی نازنینم

تیراژه دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 22:10 http://tirajehnote.blogfa.com/

تو یک پنجره نداری
تو یک خانه ی بزرگ پر از مهر و صفا و صداقت داری
و ما مهمانت هستیم
خوشحالم که محرم حریمت و حرفهایت هستم
دل مهربانت همیشه آرام باشد دل آرامم..

من به فدای تو دوست همیشه مهربونم
چه مهمانهایی خواستنی تر از شما عزیزان دلم

آقای دنتیست دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 22:45

هرچه میخواهد دل تنگت بگو ... البته شما که دلتنگ نیستی، "دل آرام" ای :)

ممنونم از لطفت دکتر جان

وفیق سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 01:11 http://hayel.blogfa.com

اینجا پر است از گوشهای شنوا....

و من شکرگزار برای وجود این گوشهای نازنین

صدیقه (ایران دخت) سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 15:23 http://dokhteiran.blogsky.com

چرا آدمای مجازی از آدمای واقعای بهترن؟ چرا بیشتر بهت میچسبه درددل مجازی؟

آدمهای مجازی در واقع از واقعی ها بهتر نیستن. آدمهای مجازی همونهایی هستند که از دنیای اطرافشون به هر دلیلی کوچ کردن به اینجا. همه دردی مشترک دارن، پس اینجا هم رو بهتر میفهمن.

آزاده سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 21:30

همیشه اینجا رو میخونم، کم کامنت میذارم ولی هستم دل آرام جان.

عزیزم... قدمت روی چشمم

نرگس20 سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 23:41 http://www.narges20.blogsky.com

دل آرام جانم
آره خیلی خوبه که اینجا هست
و
چه خوبتر،که تو اینجایی
تویی که دلِ آرامی برای همه

ای جان به نرگس مهربونم
شکر خدا که دوستهایی به گلی تو دارم. هزار بار شکر...

مزاحم تلفنی چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 08:15

حرف بزن دلی جونم. میدونی چرا؟ بخاطر این که من بیام و اذیتت کنم! (آیکون یه دوست مهربان)
آخه اگه تو حرف نزنی که من بهانه ای برای آزار و اذیت ندارم.
حالا کی تیم استقبال کننده رو بیاریم فرودگاه؟

ای خدااااااااااااا از دست توووووووو
والا من مطلب جدی ام که مینویسم تو توش نکته پیدا میکنی.
یعنی استعداد تا چه حد آخه

مریم نگار چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 08:23

...هرچه میخواهد دل تنگت..بگو....دلی جانم..
همه میدونن که توی خونه دلی... دل ِ باصفا و مهربونی هست که برا همه دوستاش جا داره...

فدای مهر و محبت همیشگیتون مامانگار عزیزم

سکوت چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 09:37

هستیم عزیزم تا هر وقت که بخوای

قدمتون بر روی چشم

بهار همیشگی چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 11:33

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد