دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

صدای بوق های ممتد بی امان و پشت سر هم به گوش میرسد. همزمان عده ای از فرط شادی جیغ میکشند. آنجا، چند کوچه آن طرف تر، دختر و پسری در نقش عروس و داماد دارند در این روزهای پرهیاهوی آخر سال راهی خانه بخت میشوند و احتمالا میان آنهمه شلوغی فکر میکنند "یعنی آدم رویاهای من همین بود؟"

نظرات 19 + ارسال نظر
سکوت سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 09:26

ای کاش که همه آدمها، آدم رویاهای خودشون را پیدا میکردند. ای کاش توی دنیای همه ی آدم های دنیا چیزی به اسم بدبختی نبود. ای کاش

منم واقعا امیدوارم آدمها به آروزهاشون برسن و انچیزی رو که به دست میارن براشون خواستنی و دلنشین باشه.

وانیا سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 11:53

به به

به به به شما
از این طرفها

آوا سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 16:01

دقیقا...همین سوال وخیلی
ســــوال های مشابه به
ذهن میاد............و
استرس واسـترس.
لحظات سختیه...
وخیــــــلی زود
جواب حاصـل
میشه.....
خیلی زود
...
یاحق...

حق نگهدارت عزیزم

نینا سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 16:05 http://از هر دری سخنی

خوب رویا نباف واقع بین باش

نینا من کی رویا بافتم؟

احمد سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 22:51 http://serrema.persianblog.ir/

آره ...دقیقا ...

امیدوارم همه به اونچیزی که ارزوش رو دارن برسن.

snowman سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 23:57

همش میپرسی راهم درسته؟ گریه میکنی بغض میکنی. نشونه می بینی. آروم میشی. بنظر من اگه به نشونه ها و الهامات قلبی توجه کنیم و اگه توکل کنیم راه روشن خودش خودنمایی میکنه...

سلام دلارام خوب

حتما همینطوره عزیز دلم
سلام به روی ماهت

سارا چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 07:42 http://www.takelarzan.blogsky.com

امیدوارم همیشه انتخاب درستی انجام بدیم

من نیز امیدوارم

هانا چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 15:25

به شرطی که بهم بخندی!
میخوام اعتراف کنم که :
تا پیش از خوندن این پست، فکر می‌کردم
این رسم فقط برای ایران و ایرانی جماعته!
همین " عروس کِشون " منظورمه.


افق کدوم وریه؟

بهت نخندیدم هانا ولی واقعا فقط برای ایرانی هاست. چون من الان ایرانم
قبل از اینکه کامل در افق محو شی بگو چرا بهش میگن عروس کشون؟ یعنی عروس بی نوا رو کشون کشون میبرن خونه بخت؟!

جزیره چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 17:33

ایشالله که همونه
ایشالله هیچکس از هیچ انتخابیش به خصوص تو این زمینه ی حساس پشیمون نشه.

ایشالا

جزیره چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 17:57

دلی انلاین که میگن، شمایی؟

بله منم.
سوال بعدی!

جزیره چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 18:04

خب چه خبر؟:دی
خِصوصی

بسی لذت بردم از خِصوصیت!

جزیره چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 18:07

بعد دلیییییییییییییییییییییییییی دقت کردم بعد دیدم نمیدونم این چیه که همه اخر سالی به فکر سروسامون گرفتن می افتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داداش خودم اخر سال ازدواج کرد. پسر خالم امسال داره اخر سال ازدواج میکنه. دختر دایی دوستم چندروز پیش ازدواج کرد. و کلی ادم دیگه که میشناسم اخر سال میخوان ازدواج کنن!!!!
الان این قضیه ش چیه؟؟؟من که اصن دوس ندارم تو اخر سال ازدواج کنم حس میکنم هول هولکیه اصن:دی
اصن من باید تو زمستون هم ازدواج نکنم. تازه بچه م هم نباید زمستون به دنیا بیاد

یکی از دوستهای من پارسال 28 اسفند ازدواج کرد. من نمیفهمم چرا واقعا؟؟؟ به نظر منم اصلا کیف نمیده. اصلا اسفند ماه بدو بدوئه، اسفند رو چه به عروسی
+خصوصی بنده را متقابلا دریافت بنمائید. با تشکر

جزیره چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 18:33

درست هم نیست ادم در مورد برادر بزرگترش اینجوری صحبت کنه ولی داداشم اومد عین بختک خودشو انداخت رو لپیم

ای جان قیافشو :* :))))

جزیره چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 18:35

اااااااااااااااااااااااااااااایول دلی.اسفند ماه بدو بدوئه. اصن ادم نمیدونه چه جوری میگذره!!!!
رفیقم میگفت دوروز مونده به عید غدیر یکی رفته بود خاستگاری رفیقش بعد توقع داشته واسه عید غدیر عروس تو خونه شون باشه

وا؟؟؟ احتمالا اونها کماکان به سیستم "نه چک زدیم، نه چونه/ عروس اومد تو خونه" معتقد بودن!!!!

+درباره اولیش: ایشالاااااا
+درباره اون یکیش: هستیم هستیم.
+آخریش: دیگه ایکونهای ما همچینن. کپی خودمون

جزیره چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 19:02

اره بابا هنوز هم داریم چنین ادمایی رو که یه هفته ای ازدواج کردن. من معتقدم ادم باید توی امر ازدواج تمام تلاششو کنه که طرفشو بشناسه حالا درسته که نمیشه واقعن ولی ادم تلاششو کنه.
همیشه به مامانم میگم: بابا ادم یکم کش بده از خاستگاری تا عقدو تا اگه خدای بیچاره خواست چارتا عیب و ایراد از طرف نشون بده فرصتش باشه

همینو بگو والا
اون وقت بد از آب در بیاد همه ناله و شیون که دیدی بدبخت شدم؟؟؟ خب عزیزم یه فرصتی هم میدادی، جای دوری نمیرفت که!!

جزیره چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 19:18

خب دیگه، باتشکر از زمانی که در اختیار من قرار دارید تا نظراتمو درمورد ازدواج بگم
من دیگه برم کمی در جمع گرم و صمیمی خانواده شرکت کنم ببینم چی میشه:دی
با تشکر از شما

هانا پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 22:16

عِه پس اشتباه نمیکردم
(که برای ایرانی هاست ...)

بسلامتی، رسیدن بخیر :))
انشاالله هر لحظه براتون بخیر و خوشی سپری بشه

واللا چه عرض کنم مااادر
قدیم که مثل الان نبود
شاید!
ولی جدی به وجه تسمیه ش فکر نکرده بودم
حداقل از این بُعد

ترنم باران پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 23:18

"یعنی آدم رویاهای من همین بود؟"

امیدوارم همه به این سوال تو ذهنشون همیشه ی جواب مثبت داشته باشند

منم امیدوارم ترنم جان

لینک‌زن شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 14:16 http://linkzan.ir

سلام
این پست وبلاگ شما در "لینک زن" بازنشر داده شد
باتشکر
لینک زن
http://linkzan.ir/archives/22422

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد