دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

آنها به یک دیوانه هیچوقت اعتماد نمیکنند. باور کن راست میگویم. در دید آنها کسی که قاه قاه میخندد در حالی که وسط بلاتکلیفی دست و پا میزند، کسی که با فلانی قرار میگذارد و این خیابان و آن خیابان را در به در هدیه برای فلان شخص زیر پا میگذارد درست وقتی که خودش یک علامت سوال تمام و کمال است، قابل اعتماد نیست.

حق دارند. من هم بودم به یک روانی که برای این و آن وقت میگذارد در حالی که خودش معادله ای مجهول است اعتماد نمیکردم...

نظرات 4 + ارسال نظر
احمد جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 00:27 http://serrema.persianblog.ir

عحب پستی بود واقعا ...
اون روانی + یک روانی دیگر
دو معادله دو مجهول

حالا کی این وسط حق داره ؟؟ اونطرف ( = ) کیه ؟؟ چیه؟

هیچکس نمیدونه...

تیراژه جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 17:38 http://tirajehnote.blogfa.com/

دیوانه = دیو+انه، مانند دیو
یاد داستان دیو و دلبر افتادم..دارم با خودم فکر میکنم اگر این دیوانه های دوست داشتنی و زیبایی که یکیشان را در پستت نوشتی نباشند چقدر دنیا زشت و بی معنی میشود..

زاویه دیدت همیشه خاص و جالبه...

zemestan جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 23:39

و این دیوانه های مهربان خیلی هم قابل اعتمادند..هروقت که بخواهی کنارت هستند..هدیه هایشان بوی دل میدهد..اما به آخر قصه هایشان که میرسی...بوی گوگردِ تنهایی میدهد

"بوی دل"... چه تعبییر دوستداشتنی و لطیفی...

نیمه جدی شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 09:06 http://nimejedi.blogsky.com

دنیا با همین ها جای بهتری برای زندگیه.

وقتی تو اینطور فکر میکنی، پس حتما همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد