دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

رهایی


کمتر پیش میاد خونه اینطور ساکت باشه. وقتی سکوته، پروانه های توی ذهنت پرواز میکنن و پخش میشن توی فضا. هر پروانه به پاش یه نخ وصله که به مغز و افکار متصلش نگه میداره. همشون میرن دور میزنن و آخرش برمیگردن توی مغزت... اما از آخرین باری که پراکنده شدن توی فضا و رفتن برای خودشون دور بزنن، دیگه برنگشتن... حتما یکیشون که از همه باهوش تر بوده برای باز کردن بندها نقشه کشیده و بقیه رو راضی کرده به فرار... از اون روز دیگه هیچ پروانه ای برنگشت به خونه اش... از اون روز ذهنم خالی خالیه...


نظرات 14 + ارسال نظر
میرزاده خاتون جمعه 13 دی 1392 ساعت 18:50 http://khatoonnn.blogfa.com

سلام دل آرام جون
اینکه آدم فکر و خیال نداشته باشه خیلیم بد نیست
شایدم پروانه ها رفته باشن یه چرخی بزنن و دوباره شاداب و سرحال برگردن پیشت

سلام عزیز دلم
امیدوارم مثل تو فکر کنن و شاداب برگردن :))

آوا جمعه 13 دی 1392 ساعت 19:58

دوس دارم دوباره پروانه هاهمه
باهم بازگردندبه خونشون....
و توی آسمون ذهنت چرخ
و چرخ وچرخ بزنن.......
یاحق...

حق نگهدارت عزیزم
آوا با اینکه گاهی هستی، گاهی نیستی، این اطمینان به بودنت خیلی خوبه...

تیراژه جمعه 13 دی 1392 ساعت 20:35 http://tirajehnote.blogfa.com/

پروانه های من که میرن خفاش میشن و برمیگردن!

+چه عکس خاصی انتظار تصویر شاد تری داشتم البته! میشه به عنوان آواتار کامنتهات همین عکس لوگو، یا بُرشی از تصویر هدرت رو بذاری.

پروانه های تو استعدادشون بالائه ها!
شادتر؟ شاید وقتی دیگر...

"یک من دیگر" جمعه 13 دی 1392 ساعت 21:37 http://yekmanedigar.blogsky.cim

آقا من همه پروانه هامو قرض می دم به هر کی که خواست! مال من زنبوره اصن!

ای وای من زنبور :)))

آقای دنتیست شنبه 14 دی 1392 ساعت 00:22

یعنی کجا میتونند رفته باشند؟ مثلا تو ذهن یکی دیگه؟ :)))

وای فکر کن! افکار یکی توی ذهن یکی دیگه!!

بانوچه شنبه 14 دی 1392 ساعت 08:29 http://shaabnevis.blogfa.com

خالی بودن ذهن از یه ذهن پر از دغدغه ی یه آدم کلافه هم بدتره ...

زدی به هدف...

مریم نگار شنبه 14 دی 1392 ساعت 09:12

..به به اینکه خیلی خوبه !!
یه ذهن خالی آماده تولد پروانه های جدیده...اونم از نوع تکامل یافته ترش !!
پس ازاین ببعد منتظر خلاقیتهای بیشتری از ذهنت باشیم دلی جون...

قربون شما برم که همیشه مثبت نگاه میکنید. امیدوارم همینطور باشه :*

سکوت شنبه 14 دی 1392 ساعت 09:19

آقا من سوال دارم کریسمس پس کی بود؟ با این هیکل و سن هنوز نمیدونما
حالا این که پروانه‌ها برنگشتن خوبه یا بد؟ به نظر من حداقلش اینه که الان نه فکر بد توی ذهنته نه فکر خوب. از الان سعی کن فکرت رو با چیزهای خوب خوب پر کنی
شاد باشی عزیزم

ناراحتی نداره که عزیزم. کریسمس (روز میلاد حضرت مسیح) 25 دسامبر هست و سال نو اول ژانویه.
امیدوارم بتونم. ممنونم تو هم همچنین

ﺑﺸﺮا شنبه 14 دی 1392 ساعت 10:24 http://biparvaa.blogsky.com

ﭘﺲ ﺑﮕﻮ ﭘﺮﻭاﻧﻪ ﻫﺎﻱ ﺫﻫﻨﺖ ﻋﻘﺎﺑﻬﺎﻱ ﺑﻠﻨﺪ ﭘﺮﻭاﺯﻱ ﺷﺪﻩ اﻧﺪ ﻛﻪ ﺣﺎﻻ ﺣﺎﻻﻫﺎ ﺧﻴﺎﻝ ﺑﺮﮔﺸﺘﻦ ﻧﺪاﺭﻧﺪ..ﻭﻟﻲ ﺑﺮ ﻣﻴﮕﺮﺩﻧﺪ, ﺑﺎ ﺩﺳﺖ ﭘﺮ...ﻧﮕﺮاﻥ ﻧﺒﺎﺵ...
ﻓﺪاﻱ ﺗﻮ و ﭘﺮﻭاﻧﻪﻫﺎﻱ ﺭﻧﮕﺎﺭﻧﮓ ﺫﻫﻨﺖ...

امیدوارم به همون مسیری رفته باشن که تو میگی بشرا...
خدانکنه عزیز دلم :*

میلاد شنبه 14 دی 1392 ساعت 14:28

با سپاس فراوان از خانم سکوت بابت سوال خیلی خوبشون و پاسخگویی بهتره دل آرام

بنده هم با همین هیکل کوچولوم () این موضوع رو تا الان نمیدونستم اما الان شیرفهم شدم

ای جانم خب کاش زودتر میپرسیدید(هم تو و هم سکوت عزیزم)

سکوت شنبه 14 دی 1392 ساعت 14:35

به میلاد: خیالم راحت شد والا به خدا فکر کردم همه میدونن فقط من بودم نمیدونستم. باز خوبه فاصله کریسمس تا عیدشون 5 روزه وگرنه دیگه واقعا" آبروم میرفت

آبروت برای چی بره عزیزم. خب هممون که همه چیز رو نمیدونیم.

آزاده شنبه 14 دی 1392 ساعت 18:30

عزیزم دیگه چیزی به عید خودمون نمونده. پروانه ها عید بر میگردند. بهار فصل پروانه هاست دل آرامی...

پیامت آرامش خوبی داشت آزاده... خدا رو چه دیدی شاید بهار برگشتن به خونه...

تیراژه شنبه 14 دی 1392 ساعت 20:05 http://tirajehnote.blogfa.com/

آره
پروانه های من قابلیت های خیلی بالایی دارند!
قابلیت خون آشام شدن حتی! خفاش که بماند!

"شاید وقتی دیگر"...
هوم..امیدوارم هر چه زودتر وقتهای خیلی خوب از راه برسند..پروانه های زیبای فکر نیز..

آفرین به این پروانه ها. باید بگم یکم با پروانه های من بگردن بلکه روشون اثر بذارن :))
اوضاع اینجوری نمیمونه ;)

مزاحم تلفنی یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 17:37

میگم دلی کامنت تیراژه چقدر خشن بود و خفن!! بابا پروانه رو چه به خون آشام شدن؟
اما من خیلی دلم میخواد رهایی رو تجربه کنم. رها به معنای واقعی.
میگم اصلا به من نمیاد که حرف جدی بزنما.

پروانه های تیراژه فیلم های ژانر اکشن زیاد نگاه میکنن.
الان جدی بود؟ شوخی بود؟ والا من که تشخیص نمیدوم. میگم میخوای برای تفکیک شوخی و جدیت یه نشونه ای چیزی آخر جمله هات بذار :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد