دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

طلوع لبخند، به وقت آرامش

یه نفر بیاد بگه تمومه اینهمه استرس... بگه آخه از چی میترسی وقتی من اینجام؟ بعد من براش بگم و اون نخنده... اخمهاش رو توی هم کنه و چشمهاش رو ریز و بگه میفهمم... بعد راه حل، آرامش،اعتماد، همه رو یکجا بده بهم... بعد دیگه بره این افکار... بره این آشوبها... اتفاقهای خوب بیوفته...

کاش یکی بود الان تار میزد... یا نه پیانو میزد... یا تلفیقی از هر دو رو...

نظرات 21 + ارسال نظر
سکوت شنبه 7 دی 1392 ساعت 15:54 http://www.sokoot-.blogfa.com

بگوو عزیزم میشنوم. اما تار و پیانو رو شرمنده از دستم نمیاد

بزرگواری سکوت عزیزم

کاش یکی بود که وقتی تو تنهایی غرقی همونی بود که میتونه از حس خارجت کنه... حالا با تار و پیانو یا حرفای قشنگ...

کاش...

عارفه شنبه 7 دی 1392 ساعت 17:18

مو به موی این حرف ها رو منم تو دفتر روزانه ام نوشتم.
چه قر این روز ها که اشکم دم مشکم است دلم این آدم رو می خواهد.
آدمی که یکم آرومم کنه.
آدمی که تو این روز ها بدونم همراهمه.

این روزها درد مشترک داریم و بی درمانیم...

بوسه ی زندگی شنبه 7 دی 1392 ساعت 19:53 http://kisslife.blogsky.com

موافقم تار ... پیانو ... آرامش ...

آرامش...

تیراژه شنبه 7 دی 1392 ساعت 19:57 http://tirajehnote.blogfa.com/

یک نفر
که عین خورشید بتابه به سرمای درون و قندیل های فکر..
یک نفر که با خودش گرما و موسیقی و مهربانی داشته باشد و یک سینه ی گشاده برای حرفهای تو و نگاه مهربانت..
من اینجا..دور از تو..بدون موسیقی و ساز ..برایت از عمق وجودم یک دنیا طلوع آرزو دارم و یک دنیا آرامش و یک عمر خوشبختی و شادی..

بدون موسیقی و ساز؟ اتفاقا تو باید ویولون بنوازی...
آرزو دارم که آرزویت برای من در کنار دوستهای خوبی چون تو تحقق پیدا کنه...

ته تغاری شنبه 7 دی 1392 ساعت 21:37 http://ssmall.blogsky.com/

برای این خواسته باهات همدردم....

کاش مرهمی باشه برای این درد...

ته تغاری شنبه 7 دی 1392 ساعت 21:39 http://ssmall.blogsky.com/

راستش برای این خواسته باهات همدردم....

"یک من دیگر" شنبه 7 دی 1392 ساعت 23:29 http://yekmanedigar.blogsky.cim

الهی... دلارامی بیا بغلم...

عزیزمی...

افروز یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 07:25

اینروزها خیلی جای خالی این یک نفرها حس میشه کسی که بشه باهاش صادق بود اخه همه ادمها لایق صداقت نیستن
دلت آروم دل آرام جون

میدونی افروز، خیلی ها آشنا هستن اما باهات یکی نیستن. نمیتونن مرهمت باشن. نمیتونن راز دارت باشن. نمیتونن بی تمسخر و قضاوت تو رو بشنون. نمیشه انگار خیلی چیزها رو برای خیلی ها گفت...

مزاحم تلفنی یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 08:47

خانم خانوما شما دقت کردی آرزوهات هم خارجی شدن؟؟؟ خوب چیه؟ چرا چپ چپ نگاه میکنی؟ واقعا توقع داری اون آدم من باشم؟؟؟ نه واقعا فک میکنی من یه همچین آدم حسابی هستم؟ خوب من از اسمم هم پیداست که چه کاره هستم
خوب چرا با غضب داری این کامنت رو میخونی ؟ بجاش می تونی بخندی و دلت بخواد که خفم کنی
خوب ببین دلی جان تا عید صبر کن اون وقت میام و به حرفات گوش میدم تا اون موقع کاری جز مسخره بازی و گند زدن به پست های فوق جدی شما کاری ازم برنمیاد.
به جان خودم رفتم

تو هم آدم حسابی هستی و هم جات روی سر بنده. اتفاقا با کامنتت خندیدم اما اصلا دلم نمیخواد خفه ات کنم. دلم برات تنگ شده... برای مکالمه های از اول تا آخر فقط خندیدنمون...

مزاحم تلفنی یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 08:48

من شرمنده که اینقدر "خوب" گفتم.
کامنت های بقیه رو که خوندم به خودم گفتم واقعا بقیه چقدر کامنت های مهربونی نوشتن اونوقت...........

شما تاج سری

آوا یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 08:51

برات دنیا دنیا آرامش
رو آرزو دارم.......
یاحق...

ممنونم آوای مهربونم

snowman یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 12:03

یک نفر که بشه آب روی آتیش درونت... با تگاهش و حرفاش و درکش، موسیقی صحنه رو لایت و ملایم کنه... موج های سهمگین، عمرشون کوتاهه.
و خدا هم هست...

سلام دوست خوبم

و خدا هم هست...
بغض عجیبی داشت این جمله...
سلام عزیز دلم. تو که نزدیکتری دعا کن ما رو...

آذرنوش یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 13:01 http://azar-noosh.blogsky.com

جای خالی این یک نفر ها تو زندگی بیشتر آدمها هست...چه میشه کرد..

هیچ... تحمل...

مژگان امینی یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 18:32 http://mozhganamini.persianblog.ir

خیلی کم اتفاق می افته که از مادر بهتر کسی پیدا بشه.

دقیقا درست میفرمایید...

مریم نگار یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 20:28

دلی جان...
به آهنگ قلبت گوش کن...زیباترین و آرام بخش ترین هارمونی هستی...بی ترس،بی استرس...
ساز دلت کوک عزیزم...

چقدر خوب که همیشه آرامید مامانگار خوبم...
ممنونم

آقای دنتیست یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 21:20

متاسفانه خیلی از آدم ها توی زندگی ما وقتی که باید باشن نیستن !

دقیقا دکتر جان، دقیقا...

ﺑﺸﺮا دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 12:46 http://biparvaa.blogsky.com

ﺑﺎﺯ ﻫﻢ اﺯ اﻭﻥ ﭘﺴﺘﻬﺎﻱ " ﺑﻐﻞ ﻻﺯﻡ" ﻧﻮﺷﺘﻴﺎاااا...
ﻋﺰﺯﺯﻳﺰی...
ﺷﺎﺩ ﺑﺎﺷﻲ و ﺁﺭاﻡ,ﺩﻵﺭاﻣﻢ.

ممنونم بشرای نازنین من

پروین سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 00:18

عزیزمی
از خدا میخوام زندگی ات پر باشه از اتفاقهای خوب و دلت خالی از دغدغه های تلخ

ممنونم از محبتتون پروین خانم عزیزم

saeedo سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 01:55 http://saeedo.persianblog.ir

Ya shayad ham ud bezane..
yek nafarhaii k dele mojarrad boodaneman mixast..nayamadand
anhaii ham k amadan..nainke nemidanestan,xeili kam midanestand aramesh chist..etemad chist..
ashob ba gamhaye hamon ha mi ayand..
......................
ramzi k vase taiide ersal vared kardam 91919 bood.parsal hamino yaddash karde boodam..

عود رو نشنیدم تا حالا.
امیدوارم اویی که شما رو میفهمه و میتونه آرامش بده، به سمتتون بیاد...

چه عدد رندی! یعنی پارسال هم کد ارسالی که وارد کردید اینجا همین بود؟

سمیرا سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 12:01

زندگی همواره پرازچالش است.
به خیالمان میرسد که زندگی ، همان زندگی دلخواه موقعی شروع میشود که موانعی که سر راهمان هستند ، کنار بروند :
مشکلی که هم اکنون با آن دست و پنجه نرم میکنیم
کاری که باید تمام کنیم
زمانی که باید برای کاری صرف کنیم
و . . .
بعد از آن زندگی ما ،
زیبا و لذت بخش خواهدشد!
بعد از آن که همه ی اینها را تجربه کردیم ، تازه میفهمیم که زندگی ، همین چیزهایی است که ما آنها را موانع میشناسیم
این بصیرت به ما یاری میدهد تا دریابیم که جاده‌ای بسوی خوشبختی وجود ندارد .
خوشبختی ، خود همین جاده است . . .

خود من جز همین آدمهایی هستم که مدام میگم اگه این مشکل بگذره همه چیز خوب میشه. اگه این اتفاق بیوفته همه چیز خوب میشه. و واقعا وقتی توی ذهنم مشکلی رو میبینم توی مسیر زندگیم ابدا نمیتونم خوشحال باشم و راضی.
تو خود زندگی هستی برای من مامانی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد