دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

لبخند لطفاً

میدانید دلم چی میخواست؟ نه دیگر چه میدانید... 

دلم میخواست کالبدم دکمه آن و آف داشت، که هر وقت خسته ام و بی حوصله آفش کنم و خلاص... بعد باز رو به راه که شدم آن شوم و خوشحال و خندان بروم پی باقی زندگی ام...

دیگر اینکه میشد، گاهی اسم شخصی را روی گوشی دید و جواب نداد، صدای در را شنید و اهمیت نداد، به من چه که باز خانم همسایه آمده درباره شارژ فلان ماهش پرس و جو کند... البته فقط به یک شرط در را باز میکنم که کسی با کاسه آش نذری پشت در ایستاده باشد... برای این یکی حاضرم همیشه آن باشم...


*این آهنگ

نظرات 27 + ارسال نظر
عاطی دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 21:48

:)


:گل

نیمه جدی دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 21:53

منم با چیل باز خوندم!

نیمه جدی دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 22:03

آهان فهمیدم به خودت گفتی لبخند لطفن ! چون این نوشته و آهنگ که اصلن لبخند نداشت. آدم از زندگیش سیره و کسی محرم نبود با من و این جور چیزا و فریب پشت هر لبخند و اینا...

بازیگوش دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 22:05 /http://bazigooshi7.persianblog.ir/

عی شکمووو:-))))

+دل خیلی چیزا ها میخات از جمله غیر ممکن ها!

فرزانه دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 22:08 http://www.boloure-roya.blogfa.com

آخه من الان چی بگم. باز یه چیزی می نویسم کل ا گند میخوره به پست جدی ات اما به هر حال من میگم: دلی جان عزیز من دیگه ساختمونتون که شرکت نیست که یکی بخاطر پیگیری نامه چند طبقه بیاد بالا آخه. فک کنم این موزیک ویدئو حاج حسن ملقب به شما/عی/زاده رو زیاد دیدی روت اثر بد گذاشته. حداقل یه هفته دیگه باید برای آش نذری صبر کنی عزیزم. ئه ئه چرا لنگه دمپایی دستته. خوب خودم میرم. آدم با مخاطب نسبتا محترمی مثل من که اینجوری رفتار نمیکنه! فرااااااااااااار

کیانا دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 22:13 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

خب اینکه اره منم خیلی این نکته ای ک گفتیو دوس دارم ، کاش میشد حتا نامرئی شد و خلاص شد از بودن با بقیه.من ب همینم راضیم

دیگه اینکه من کلا از اون آدمام ک حال نکنم ج زنگ و مسیج کسیو نمیدم حتا تل خونه
در رو هم عشقم نکشه باز نمیکنم البته این ی مورد بشدت مورد عناد دیگران قرار میگیره

همچین دختر با فرهنگیم من

ترنم باران دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 22:32

سلام
دلتون چیز خوبی خواست.اره خوبه گاهی دور باشی از چیزایی که حوصله ی بودنش نیست.فکر کنم اکثر آدمها به چنین اف هایی نیاز دارن بعضیا خیلی راحت میتونن این دکمه رو فشار بدن و دمی بیاسایند بعضی هم مثل من نه.نمیتونن راحت این دکمه رو بزنن و خلاص

آوا دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 22:44

آخ آخ آخ آخ آخ گفــــــــتی جدا که چقدر خوب
می شدامادوتاتلفن جواب ندی تموم زنگای
موجوداعم از موبایل وتلفن خونه ودرخونه
و غیره و غیره زنگ و زنگ و زنگ..و دیر
بجنبی واسه جواب دادن می بیــــنی
شیلنگ آتش نشانیه که پنجره خونتو
نشونه گرفته تابیان رفع مشکل کنن
!!منم با گزینه آخریت موافــــــــقم
آش نذری حسای خوب خوب میده
یاحق...

پروین دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 22:49

من آهنگ را الآن نمیتوانم گوش کنم متاسفانه،
اما در مورد دل‌بخواهی‌هایت، دومی اش را که راحتِ راحت میتوانی میسر کنی برای خودت عزیزم. فقط یک ذره "از رودربایستی‌ات با کل جهان کم کن و بر رویت بیفزای" لازم دارد و بس!
اولی را هم میتوانی منتالی برای خودت میسر کنی. دنیا و ما کل فیه را به دست فراموشی بسپار و برای خودت خوش باش. آن "ما کل فیه" هم اگر خواست برایت ژست چرا محلم نگذاشتی بگیرد، یک لبخند شیک و مجلسی تحویلش بده و بگذر.
می‌شود قربانت شوم. فقط تمرین میخواهد.

باغبان سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 10:21 http://laleabbasi.blogfa.com

یه کاسه آش نذریییییییییییی
اگرچه الان که اینجا نشستم جهنمه از گرما دارم می پزم و مسلما یه لیوان آب هندونه یخ خیلی بیشتر می چسبه ولی یه کاسه آش نذری رو هرگز نمیشه رد کرد میشهههههه؟

مریم نگار(مامانگار سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 11:17

منم میخواستم حرفهای پروین خانم رو بزنم....هستن ادمهایی که دگمه آن و آف دارن...میشه وقتی دلت خواست...یه "تعطیله" به خودت بزنی و مدتی در خودت بگردی و بچرخی و خیییلی از کارارو بخوابونی..و خیلی از کارارو برا دلت بکنی....و وقتی اون دوره تموم شد آن بشی و دوباره...منتهی اینبار با روحیه ای بهتر ..شروع کنی..

فرشته سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 13:26

من می گم دکمه ی Restart باشه خیلی بهتره دل ارام جان ..نه ؟؟...
اما خانمی فعلن بگذار مراسم جشن تولدت برگزار بشود بعد خاهشن آف شو .. والله به خدا ...

فرشته سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 14:00

چقدر پروین بانوی عزیز قشنگ گفته دل آرام جان ...
می دانی بانوی دل آرام ...این بودن و نبودن ها خوب است ...گاهی باید خودت باشی و خودت ...بی خیال فی و مافیها ..اما نباید زیاد بمانی در آن ...عادت می شود برایت بانو...به قول رفیقی گاهی باید پاشنه ی کفشت را بکشی بالا و بروی...بروی....و آرام که شدی برگردی و دنیا را زمین زده باشی...
خودت باشی و شادیهایت...

و در آخر ..سلام به بانوی لطیف و دل آرام اینجا...روز و روزگارت خوش بانو .

سمیرا سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 14:11

ممکن است اینی که میخواهی شدنی باشه ولی خیلی تمرین و تجربه میخواد ، سخته ولی وقتی بتونی راهش را پیدا کنی آسونه آسون میشه .
تو موفق میشی من مطمئنم .

سارا سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 14:41 http://haleman1.blogsky.com

سلیقه ی موسیقیتون خیلی دوست دارم
تولدتم پیشاپیش مبارک

شاعر قافیه ها... چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 12:44 http://j00urnalist.blogfa.com/

و من لبخند می زنم به تمام شادیهایی که تو را د ر بر می گیرد.......شاد باش دخترک.

"من" چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 13:44 http://yekmanedigar.blogfa.com/

میشه ها... واسه اش آن بودن الزامی است:))))
من برا بستنی دبل چاکلت خریدن هم آنم:))))
واسه تلفن جواب دادن آفم
:)))))
میشه...
واو برا همه چی آفه جز موسیقی سنتی گوش دادن:)

سارا پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 09:23 http://www.takelarzan.blogsky.com

واااااااااااای چقد منم دلم اینو میخواست کاش میشد گاهی از دست همه فرار کرد

نرگس۲۰ پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 13:02

سلام دل آرامم
اون دکمه آن و آف را منم طالبم
نمیدونم خدا چرا تو خلقتش این تکنولوژی را لحاظ نکرده!!
من الان به آف شدن چندماهه نیازمندم.دلم میخواد مدتی نباشم تا اتفاقات هرجور که دلشون میخواد بیفتند و من بعدش بیام ببینم نتایج را پیگیری کنم.....

snowman پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 21:42

جاروبرقی بودنم خوبه گاهی!
هورت بکشی همه ی بدیای دور و برت و. آشغالا رو هم بریزی تو سطل آشغالی. درشم ببندی. همه جا تمییز...
کاش میشد...

سلام رفیق

گل آفتابگردون! شنبه 15 تیر 1392 ساعت 00:37

یکی از دوستان گفتن دکمه ری استارت ،
یاد این لطیفه افتادم:
میدونی لذت بخش ترین لحظه زندگی کیه؟
وقتی یه عطسه میکنی از ته دل!
یعنی انگار ری استارت میشی..


راست میگه واقعا نعمتیِ ها:)

در مورد آن و آف، هر حرفی بزنم ممکنه شعاری جلوه کنه
اما اگه یکم تعارف و رودرواسی رو بذاریم کنار یه جاهایی این دکمه ها
هم خودشون رو نشون میدن...من که دکمه آن و آفم اتصالی پیدا کرده انقدر که هی اومدم آف کنم و مجبور شدم دوباره ظاهرا آن بشم..
روی حالت استندبای ام بیشتر اوقات روی همین حساب:|
دارم سعی میکنم کمتر تعارفی باشم.
انشاالله همیشه روحت رفرش، شده باشه و تازه و بشاش..

[ بدون نام ] شنبه 15 تیر 1392 ساعت 09:14 http://vaghtimiam.blagfa.com

وبتون واقعا عالیه ممنون از مطالب زیباتون.خوشحال میشم به منم سربزنید و نظربدید
http://vaghtimiam.blagfa.com

کویر شنبه 15 تیر 1392 ساعت 11:12 http://faramushshodeh.blogfa.com

گاهی لازم است که آن نقطه بر آرام ترین نقطۀ دنیا قرار گیرد،
تا تمام بادهای موافق و مخالف از حرکت بایستند،
تا تمام دلتنگی‌ها محو شوند و دل‌ها آرام بگیرند،
تا بوی پرزدن گنجشک‌ها و کاشی‌های هفت رنگ و... دوباره تازه شوند،،
نقطه‌ای که حتی می‌تواند تمام دلخوری‌ها و دل ناخوشی‌ها را پاک کند...
هووووم
شاید تکثیر لبخندها بتوانند فاصله‌ها را کوتاه کنند،،
آنقدر کوتاه و نزدیک؛
که نقطه‌ها به هم برسند،
آن نقطه که پیشانیِ من است،،

محدثه شنبه 15 تیر 1392 ساعت 15:54 http://shekofe-baran.blogsky.com/

من خیلییییییییی وقتا بچه های دانشگاه که زنگ میزنن به گوشیم اصصصلا جواب نمیدم تازه بعضی وقتا بیزیم میکنم! :دی (البته پسرا رو ها!!!)
تازه زنگ در خونرم وقتی خوابم میاد و دراز کشیدم ،بلند نمیشم درو باز کنم!! دیگه مگر اینکه 10 20 بار زنگ بزنه!!
تلفن خونه ام که هیچی دیگه!! :دی

گل آفتابگردون! شنبه 15 تیر 1392 ساعت 23:17

خب من به یه نکته ای رسیدم که قبل از خوندن پست جدیدت دوست دارم اول اونو اینجا ضمیمه کامنت قبل کنم،
اینکه گفته بودم اگه یکم از تعارفی بودن کم کنیم دکمه ها خودشون نمایان میشن.. همیشه از تعارفی بودن آب نمیخوره اجبار انجام دادن بعضی کارها، گاهی از زیادی دلرحم بودنه..و تو یکی از دلرحم ترین کسانی هستی که میشناسم اما نمیگم دلرحم و مهربون نباش میگم راهش رو پیدا می‌کنی زود :)
در کل خسته نباشم با این کشفم:) آخه خودم و اکثر کسانی که میشناسم میذارم یا میذاریم به حساب تعارفی بودن طرف .. دیر کشف کردم اگه این پست رو نمینوشتی کشف نمیکردم حالا حالاها
برم پست جدید رو بخونم.

گل آفتابگردون! شنبه 15 تیر 1392 ساعت 23:18

ضمیمه کامنت قبل خودم منظورمِ
بگذریم

ژولیت شیرازی یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 10:13 http://migrenism.blogsky.com

وای که اگر reset هم داشتیم دیگه عالی می شداااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد