دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

کمی آلزایمر برای خاطرات

آسمان که گرفته باشد،باران که نبارد، اویی که باید باشد، نباشد و تو درگیر خاطره شوی... دیگر دست خودت نیست که بغضت باران شود یا نشود... اشکت سیل میشود و جاری... مگر تو را یارای مقابله است... که دل گرفته مگر باز میشود به این راحتی ها... مگر جاده خاطره را به آسانی میشود بازگشت...

کسی که نیست، خاطراتش هم نباید باشد... بردارد و ببرد هر چه داشت... خاطره میخواهم چکار وقتی ندارمش...کاش پس میگرفت هر چه که یادش را در یادم میاورد... نمیگفت "آتششان بزن اما پسشان نده". کاش عطرش در یادم نمیماند که حالا بعد از پنج سال هنوز هم سر بچرخانم به سمت کسی با آن عطر. کاش میشد شهر "اصفهان" را برای همیشه فراموش کرد... خودت که نیستی خیالت را میخواهم چه کنم...

وقتی میروید، یادتان و یادگاریهایتان و هر آنچه او را وصل میکند به روزی که در کنارش بودید هم ببرید... اگر هم او میرود، بدهید تمامش را ببرد... بی شما، بی او، بی هم، تمامش فقط رنج است... درد است... سوز ناتمام این دل است و قطره قطره اشکِ لعنتی... 


*این آهنگ...


نظرات 36 + ارسال نظر
کاسپر شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 00:28 http://kasperworld.ir

...

تیراژه شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 00:43 http://tirajehnote.blogfa.com

بعضی میروند که رفته باشند..به ‌‌پشت سرشان کار ندارند..
اما خیلی وقتها یکی میرود فقط به این امید که یادگارهایش میمانند..گاهی برای اینکه دلش قرص باشد که فراموش نمیشود..گاهی هم برای آنکه خیالش زجر بدهد آن دیگری را..گاهی هم..
آدمها..زندگی..دنیا..پیچیده اند..خیلی پیچیده...
اما یه چیزی هم هست.."زمان"...خودت این را به من گفتی..بارها و بارها..همان روزها که باید میگفتی اش..
زمان خیلی زخم ها را التیام میدهد..خیلی از عطر ها را کمرنگ میکند..یاد ها را کم رمق تر..تا فقط طرح یک خاطره بماند و نقشی کم نور...
و اینکه هر که رفت باید میرفت انگار....حتما یک جای قصه چیزی کم بوده که رفته... همان چیزی که "بازگشت"های بعد از "رفتن"ها همیشه کم دارندش..

ببخش اگر کامنتم طولانیست و شاید گنگ..حدیث نفس خودم و دلم است تا حد زیادی.. از همان حس ها که بارها برایت گفته ام و شنیده ای شان.

.... شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 01:02


سلام و درود...

مانده بودم بنویسم یا ننویسم
چرخی زدم
دوباره برگشتم!

ننوشتن یعنی بی تفاوتی نسبت به بغض ِ دل آرام
نوشتن یعنی ردپائی که اگر رنجاند چی؟!

این پست
پر از عشقه
پر از فریاده
پر از درده
پر از بغضه

دو جمله گویم و خاموش شوم!

فرزند مهربان و با متانت سرزمینم:
صادقانه درکت می کنم
عشق بی سرانجام را کشیده ام







سلام بر شما

فرشته شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 01:08 http://houdsa.blogfa.com

بعضی چیزا رو نمیشه پس داد..
مثه بوی عطری که بعد از هزار سالم تو خیابون سرتو کج میکنه و چشاتو خیس..
مثه زنگ صدایی که تا همیشه گوشت دنبالشه..
مثه تک تک خیابونا و کافه ها و جاهایی که رد پاهاش هنوز توش هست..
نه دلی..بعضی چیزا رو نمیشه داد که ببره..
زمان خیلی چیزا رو ترمیم میکنه..میگذره..

گل آفتابگردون! شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 02:44 http://mazraeyeman.blogsky.com

بذار یه اعتراف بکنم: خوش به حالت که دل نشکوندی دل آرام......
بخاطر همین ویژگیت هم شده سوای تمام خوبی هایی که داری،ماشاالله،خدا هوات رو داره شک نکن......
انشاالله که مصداق اون آیه نباشه دوست داشتنت...همین که عسی ان تکرهوا شی و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شی و هو شر لکم...
انشاالله که واسه تو به حق عظمت همین آیه، هر چه خوشایندت و باب میلت، خیرت هم در رسیدن به همون باشه...
و اگه خدای نکرده نشد، خدا به یه چیزی بالاتر و بهتر از اونچه دلخواهت هستش راضیت کنه و انقدر لذت ببری از انتخابی که خدا برات در نظر گرفته بود که حتی یک لحظه حسرت گذشته ها و نبودن ها رو نخوری..
صاحب اصلی دل ها خداست دلی جونم، هروقت بغضت شکست ازش با تمام وجود بخواه اگه خیره بشه و میشه انشاالله..
در ضمن خواهر،شاعر می‌فرماید "تا نیست غیبتی، نبود لذت حضور"
بعد از چشیدن مزه جدایی و تنهایی بهتر قدر بودن ها رو میدونه آدم...
انشاالله تا دیر نشده برگرده سمتت دلخواهت و خیر باشه این برگشت
غصه نخور فدات، خدا به اندازه باورآدم تجلی پیدا میکنه من مطمئنم بهترینها رو برات کنار گذاشته و به وقتش رو میکنه....
نبینمت غمگین :*

این آیه که گفتی معنیش یعنی چی؟

کیانا شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 07:04

اومده بودم بنویسم هروخ اومدی منو ببینی اون بسته شکلات الی رو هم با خودت بیار اما این پستو خوندم حالم گرفته شد

دیروز منم با خاطره گذشت،دلیلشم ی شوخی احمقانه بود که خودم کردم! اما نه اشک داش نه اه...سرد بودم مث همیشه
یخ یخ
خوبه ک اشک میریزی.خوبه ک ی جورایی خالی میشی.خوبه ک نشون میدی ی احساسی هس
اصن خوبه ک میدونی ی احساسی هس،هنوز هس
من بلاتکلیفم،بین خودم و خودم و احساسم.بلاتکلیفی بده
پستت غم داشت اما همین ک میدونی تکلیفت چیه خوبه،همین ک گریه میکنی خوبه

کیانا شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 07:05

اصن نفهمیدم چی گفتم
ولش کل کامنت منو. ازش بگذری بهتره

مامانگار شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 08:35

شاید این سوز و درد...از برش لباسی ست متناسب با تن این زندگی .. زندگیی که باید با همه قواعد و فرم و الگوی خودش زندگی شود....ولی به تن خیلی ها زخم میزند...
..دلت آروم..دلآروم...

پروین شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 09:05

آمده بودم برایت چیزی بنویسم شبیه همینی که مامانگار نازنین نوشته اند. اما نه به این شیوایی و نه به این زیبایی. پس فقط میگویم دلآرامم ... عزیزم .... این خاطرات و تجربیات و فراز و نشیب‌هایی که ترا دل آرامی کرده‌اند که هستی، روزی در آیندهء نه چندان دور برایت خاطره‌ای مبهم خواهند شد که پاس‌شان خواهی داشت. پس نگذار غصه‌اشان ویرانت کند عزیز دل من :*

ری را شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 09:11 http://narenjestaan.persianblog.ir

دلارام جان از این دست خاطرات داشتن بهتر از خاطره نداشتنه بنظرم باید قدر این حال و هوا ها رو دونست

بازیگوش شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 10:22 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

خیلی بی دلیل پستت منو پرت کرددددددددد به یه زمان خیلی دور دل ارام...که باعث شد همون موقع یه پست بنویسم و پیش نویس کنم...در اولین فرصت میزارمش اما فک کنم رمزی...

باغبان شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 10:23 http://laleabbasi.blogfa.com

چقد کامنتهایی که اینجاست حس خوبی به آدم میده
چقد خوبه
...
من یه اس ام اس برام اومده بود دلم می خواد اونو برات بنویسم اگرچه در نگاه اول شاید رنگ شعار داشته باشه ولی میشه شعار نباشه
هیچ تفاوتی نمی کند که ابرها بالای سرت باشند یا نباشند شادیت را به روز آفتابی موکول نکن آسمان با احساس تو آبی می شود.

فرشته شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 13:35

سلام دل آرام آرام دل .
می دانی بانو نمی خاهم شعار بدهم ...اما این خاطره ها و این دلتنگی ها ی لعنتی بعضی وقتها بدجور حالت را بالا و پایین می کنند.....
همین لعنتی ها.. زمان که بهشان می خورد یک جورایی بدت نمی آید که مرورشان کنی ...که عطرشان را بو بکشی ..که خیابان های با هم بودنتان را گز کنی ...که کتابهای مورد علاقه اتان را بخوانی ...و ....نمی دانم اگر این زمان نبود چه بلایی سر دلهایمان می آمد ..
خیلی عجیب است دنیای ما آدمها ...عجیب ها ...

سلام عزیز دلم

فرشته شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 13:42

می دانی دل آرام ..من از آلزایمر می ترسم ...آلزایمری که حتی بخاهد خاطره های با هم بودنمان را هم از من بگیرد ...
من حتی گاهی با همین خاطره ها دنیایی برای خودم می سازم که هیچ کس در آن نیست جز خودم و ....
حتی اگر برایم سخت باشد ...حتی اگر بغض کنم ...حتی اگر اشک بریزم ...
حتی یادش به خیرها ی بعد از اینهمه دلتنگی ....

کیانا شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 13:46

گاهی خیلی بهشون گوش میدم

http://s2.picofile.com/file/7786367846/Black_Cats_Kaboos_128_.mp3.html

http://s2.picofile.com/file/7786374187/Mehrnoosh_Vabastegi_128_.mp3.html

نرگس۲۰ شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 13:59

سلام دل آرامم
گفتنی ها را دوستان مهربان گفتند
هیچی دیگه نمیشه گفت
گاهی بهتره فقط سکوت کنی و گوش بدی
فقط صمیمانه امیدوارم الان حالت بهتر باشه
و من بعد "اصفهان" برات یادآور خاطرات خوب باشه عزیز دلم

سلام عزیزم

سارا شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 14:04 http://haleman.blogsky.com

مرسی از اهنگ عالی بود

سارا شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 14:08

این اهنگو کی خونده ؟ هرچی فکر کردم یادم نیامد

روزبه نعمت الهی

کیانا شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 14:09

اصلا دلی بیا اون بالاییا رو بیخیال شیم
داشتم تو پیکوم نگا میکردم چن تا اهنگ شاد دیم .بیا ایناا رو بگوش



http://s2.picofile.com/file/7786374187/Mehrnoosh_Vabastegi_128_.mp3.html

http://s4.picofile.com/file/7760785478/33_Reza_Osture_Ashkin_0098_Remix_Shad.mp3.html

http://s2.picofile.com/file/7777074187/4_U.mp3.html

http://s2.picofile.com/file/7777080535/Mashoogheh.mp3.html

http://s2.picofile.com/file/7723483545/Meh_Pareh.mp3.html

snowman شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 15:27 http://www.tilleternity68.blogfa.com

ای جانم دلارام عزیز...
چون لحظه لحظه ی این خط هایی که نوشتی ( خطهایی که می دونم فقط چند خط بودن از کتابی که تمومی نداره) رو تجربه کردم و ذره ذره ش و چشیدم٬ فقط می دونم که این لحظه ها باید یک دستی بیاد دست سرد آدم و بگیره. دستی که محرم راز و سنگ صبور و مهربون به دلت باشه. اونوقت فقط براش حرف بزنی و گریه کنی. یا شایدم نه... فقط سکوت کنی و نگاهش کنی.
همین که بدونی هست. و میتونی روی بودنش برای بار دلت حساب کنی...
و کدوم بودنه که از وجود خدا بودنی تر باشه...
دلت و پیش خودش رها کن دوست خوبم. خدا رو بنشون جلوی آینه ی چشمات و ازش بخواه که دستت و بگیره. باور کن گرماش و حس میکنی. با همون دستای سرد...
باور کن که آروم می گیری...

+و امان از خاطرات... که قانون بقایشان از هر قانونی پر انرژی تره...

سلام نازنینم

سلام عزیزم

امیرحسین... شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 17:11 http://afrand2.blogsky.com

اصفهان را فراموش کنی؟! چرا؟

چون همشهری شما بودن...

م . ح . م . د شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 17:50

دلم میخواد حرف بزنم اما نمیاد !

الهه شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 18:19 http://khooneyedel.blogsky.com

چه حدیث آشنایی...دلتنگی...یه هفته ست باز خاطراتم هجوم میارن به سرم اما به روی خودم نمیارم....میخوام اینقدر به روم نیارم که خاطراتم از رو برن! واسه همینه نمیتونستم بنویسم...هی کلماتم گریز میزدن به دلتنگیم و منم پاکشون میکردم...ولی خاطرات رو نمیشه پاک کرد دلی...باید باهاشون کنار اومد...و میدونم که تو هم هی باهاشون کنار میای اما یه وقتایی یه گوشه ای گیرت میندازن و خودنمایی میکنن برات....میفهممت و کاری هم از دستم بر نمیاد جز دعا واسه آرامش دل تنگت و ذهن درگیر گذشته ت.....

الف. لام. ی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 18:40 http://inspiration90.blogfa.com

دلت تنگ نباشه بانو ..

عاطی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 19:57


:گل

:ماچ

امیدوارم همیشه ی همیشه خووب باشی و شاد!:گل!(خندون مثل عکست<اشاره ای گنگ(!)به سرچ کردن شما در عف بی!>)



فرشته شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 21:12

الان دیگه آرومی دل آرام جان ..مگه نه ؟؟؟

دلت همیشه آروم چه با خاطره چه بی خاطره ...حتی آروم به یاد عزیزانی که بودن ولی الان دیگه نیستند ...
من می گم دلی که می گیره ..دلی که بعض می کنه ..دلی که می باره ...یعنی هنوز زنده است ...دلت آروم و زنده دختر مهربون .

با بودن دوستهای گلی مثل شما میشه آروم نبود؟

گل آفتابگردون! شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 22:06 http://mazraeyeman.blogsky.com

یعنی: چه بسا از چیزی کراهت داشته باشین(دوستش نداشته باشین) و خیرتون در اون باشه....و چه بسا چیزی رو دوست داشته باشین و شر باشه براتون..
من معنی تحت اللفظی و برداشت خودم رو نوشتم ...
چک میکنم شماره آیه رو میگم فکر کنم توی سوره بقره باید باشه...

مرسی از پشتکارت
معنیش رو هم میگفتی کافی بود عزیزم...

گل آفتابگردون! شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 22:28

چک کردم... آیه 216 سوره بقره..
.........چه بسیار شود چیزی را که دوست ندارید در مواقع آن چیز به خیر و صلاح شما است و شاید آن چیزی را دوست میدارید شر و فساد شما در آنست...
وسط آیه بود بعد اومده که:
و خدا به مصالح خلق داناست و شما نمیدانید.

خودم دوست دارم این آیه رو برا همین توو ذهنم مونده؛
حاج خانم نیستمااااا:)))
منظورم این بود که الهی خیرت توو رسیدن به خواسته قلبیت باشه مادر:***
دلت شاد باشه و لبت خندون دل آرام جونم:* 
بهترین ها حق امثال تو هستن دیگه مادر:*

نرگس۲۰ شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 23:10

سلام عزیزم
اومدم بپرسم بهتری؟که جوابتو به کامنت فرشته جان دیدم.
امیدوارم دیگه دلتنگیت اذیتت نکنه.اونقدری که اشک به چشمات بیاد
خاطرات را هیچ کاریش نمیشه کرد...نه میشه بدی بهش ببره،نه می تونی وقت رفتن خودت ببری
متاسفانه یا خوشبختانه وجود دارن...همچین ثابت قدم و پابرجا!!!
در مورد زمان هم من فکر میکنم زمان دردی را دوا نمیکنه..فقط ما به اون درد عادت می کنیم.اینه که بعد از گذشت مدتی درد به اون شدت اول اذیتمون نمی کنه

+امیدوارم ""کاش میشد شهر "اصفهان" را برای همیشه فراموش کرد""شامل همه ی همشهریهای ایشون نشه...آخه منم بله...

سلام نرگس عزیزم
از نظر من اصفهان یکی از دوست داشتنی ترین شهرهای ایرانه
اگر چیزی میگم، بذار به حساب همون حس و حال... من دوستدار شما اصفهانی های عزیز هستم

نرگس۲۰ شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 23:47

می دونم عزیزم
شوخی کردم
بهترین حس و حال های دنیا را در همه شرایط مکانی و زمانی برات آرزومندم
چون تو جزء بهترین هایی

فرزانه یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 10:34 http://www.boloure-roya.blogfa.com

عزیز من اینقدر که آدمیزاد دل رحم و نازک دل نمیشه. "اصفهان" فراموش نمیشه. یه روز باهم دیگه می ریم و با خاک یکسانش می کنیم. اینجوری کل ماجرا فراموش میشه (آیکون یک فرزانه خشن) رجوع شود به مکالمه دل انگیز دیشب

bahar یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 11:42 http://man-24.blogfa.com

اما آتش زدن راه بدی نیست... دودش که بره توی چشمت، اشکت که بریزه انگار آرامتر میشی... تجربه من اینها رو میگه

ژولیت یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 11:44 http://migrenism.blogsky.com

می دونی چیه دلی؟
عشق احساسیت که واسه دل خودمون خلق می شه. یعنی تمام مواهبش در نهایت به خودمون می رسه. چه باشه چه نباشه، چه دور باشه چه نزدیک چه رفته باشه چه رفته باشی فرقی نمی کنه. چون بودن و نبودن، مسئله این نیست. ما واسه دل خودمون عاشق می شیم، واسه دل خودمون هم عاشق می مونیم.
اگر روزی عاشق شدی باید خوشحال باشی از تولد حسی که می تونه یه انگیزه باشه واسه جلو رفتن.
به شخصه فکر می کنم چیزی به اسم شکست عشقی وجود نداره، عشق ناکام هم همچنین. یعنی عشق سرانجامی نداره بس که تا بی نهایت امتداد داره. عشق در فراق عشق می مونه و زیبا و دست نیافتنی. عشق در وصال عادت می شه و فراموش...
قدر این احساس ناب رو در همین فراقش بدون دوست گلم.
بوووووووس

بازیگوش یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 12:12 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

من اینجا کامنت داشتم به خودااااا:-((((

هستش کامنتت که عزیزم

سمیرا شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 14:53

من خیلی از خاطراتمو گذاشتم توی یه جای دور دور،ولی یه موقعهایی میاد نزدیک نزدیک ، منو میبره کوچه به کوچه ...

آدم سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 05:46 http://33years2.blogfa.com/

گاهی نیاز به شانه های مردانه ای داری
گاهی صدای بی روح مردی از زیبا ترین صدا ها برای تو گوش نواز تر است
گاهی محتاج می شوی به یک آغوش
به یک آغوش پرقدرت یک مرد
و گاهی نیاز داری حراراتت شعلور شود تا بسوزی
آتش بگیری با یک نگاه،با یک بغل،بایک نفس که به نفس تو نزدیک هست
خیلی نزدیک است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد