دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

وقتی میای قشنگترین پیرهنتو تنت کن

یکی از تفریحات ذهن من اینه که هر آدمی رو که میبینم ، سعی کنم در رسمی ترین شکل ممکن توی یک مهمونی تصورش کنم . اگر آقا باشه ، ست ترین کت و شلواری که ممکنه به رنگ پوستش بیاد با یک کروات و یا پاپیون شیک تنش میکنم . این تصورات برای خانمها دامنه وسیع تری داره و به طبع سرم بیشتر گرمه . باید ببینم لباس بلند بهشون میاد یا کوتاه ، موهاشون باز باشه یا جمع ، کفششون چند سانت پاشنه داشته باشه و الی آخر ...

وای به اون روزی که لباسی که در نظر گرفتم به تن مدل مورد نظرم نشینه . یعنی باید هزار جور تغییرش بدهم تا خلاصه ملموس بشه . یا مثلا بارها شده که نتونم آرایشی که با لباسش هماهنگ میشه رو شبیه سازی کنم ، یا اون رنگ کرواتی که به کت و شلوار شخص مد نظرم بیاد رو تصور کنم . اما درست مثل یک پازل انقدر رنگها و لباسها رو جا به جا میکنم تا اونی بشه که از همه بهتره . آدمهای اطراف من هرچقدر هم اهل ساده پوشی باشند ، خلاصه در بهترین لباس ممکن توی تصور من جای میگیرند .

شما هم اگر دوست دارید تفریحات ویژه ی ذهنتون رو بگویید ...


نظرات 12 + ارسال نظر
هاله بانو پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 23:25 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

من یه سوال فنی بپرسم ؟؟؟؟
من رو چه جوری تصور کردی؟؟؟؟؟؟؟؟(از اون سوال های باحال بود نه؟)

سوالت خیلی فنی بود ، در جواب این کامنت نمیگنجد !

فاطمه شمیم یار پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 23:30

سلاممم عزیز جانم
ایول عجب تفریح ذهنی خوشگل ،با نمک و سالمی

سلام بر شما
دیگه ما اینجور آدمی هستیم

جعفری نژاد پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 23:39

راستیتش خیلی وقته فرصت ور رفتن با ذهنم رو ندارم اما یادمه قدیما قشنگ ترین و سرگرم کننده ترین تفریح ذهنیم این بود که به جای عابدزاده توی دروازه ی پرسپولیس بایستم و سر نعیم سعداوی و مجتبی محرمی داد بزنم
خو به چی می خندی ؟ اینم یه مدلشه دیگه

اتفاقا خیلی باحال بود . دارم عابدزاده رو در حال داد زدن تصور میکنم ، که بعد شما رو جای اون تصور کنم ... جالب بود .

فاطمه شمیم یار جمعه 9 تیر 1391 ساعت 00:11

سلاممم دوباره
یادم رفت تفریحاتم رو بگم..
قبلنا و مخصوصا الانا دوست دارم جای قهرمانای زن کتابایی باشم که دوست دارم آی کیف کنم مثل آن شرلی...

سلام مجدد
ای جان ، شما تفریحاتتون هم فرهنگیه

シوシ فرنگی جمعه 9 تیر 1391 ساعت 01:01 http://lahzeham.blogsky.com/

چه جالب...
فکر می کنی من چه شکلی باشم و با چه سر و وضعی؟
راستی محض اشنایی بیشتر باید بگم من همون الهه نامه سکوتم که تو لینکاتونه
برای اینکه راحت من و پیدا کنی حتما اسم و آدرسم و تغییر بده به همین اسم و آدرسی که با این کامنت هست....
ممنون می شم
منتظر جواب این نظر هستم دلی....

توت فرنگی جان ، عرض کردم اشخاصی رو که میبینم !
بله ، چشم .

silent جمعه 9 تیر 1391 ساعت 20:07 http://no-arus.blogfa.com/

رویا بافی در مورد دختر نداشته ام!!

جزیره جمعه 9 تیر 1391 ساعت 20:13

خب پس بگو منو چه جوری میبینی؟
"ایکون مردم ازاری که کامنت توت فرنگی وجواب تورو خونده ولی باز هم دلش خواست کِرمشو بریزه"

اوممممم سرگرمی های من....
.
.
.
شرمنده ،نمیتونم بگم

یعنی چی میتونه باشه ؟!

シوシ فرنگی جمعه 9 تیر 1391 ساعت 20:14 http://lahzeham.blogsky.com/

بنده هم عرض کردم فکر می کنی چه جوری باشم!! به این جمله توجه کن عزیزم!!!
ممنونم بابت تغییر لینک دل آرام جون

نمیدونم عزیزم

تیراژه شنبه 10 تیر 1391 ساعت 00:26 http://tirajehnote.blogfa.com/

خب من علاوه بر این وارد مسائل شخصی تر هم میشم
مثلا اینکه وقتی صبح از خواب بلند میشه چه شکلیه
یا مثلا وقتی تو خونه است لباس راحتیش چیه
یا موقع دعوا تن صدا و کلماتی که به کار میبره چیه
و تازه خیلی از این شخصی تر ها
خب چه کنم!
ذهن سرشار و کنجکاومان این است!!!
من بی تقصیرم!!

اتفاقا من فکر میکنم ذهن خیلی هامون همین شکلیه . اصلا تصویر سازی جزء توانایی های ذهنمون محسوب میشه . این شعار منه : هرچی تصورات بیشتر ، ذهن خلاق تر

آوا شنبه 10 تیر 1391 ساعت 11:19

خب من آدمارو به رنگای
مختلف میدیدیم و....
اوه بندوبساطی بودا
الانا دیگه رااااااحت
شدم .....زیادیش
دیگه خــــیلی به
آدم وســــواس
میده..اوهوم.
یاحق...

رنگ ... باید جالب باشه

هاله بانو شنبه 10 تیر 1391 ساعت 20:40 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

یعنی چی خانم
شما باید اینجا پاسخگو باشید

اینجا سیستم دیکتاتوریه عزیزم

حدیث یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 14:22 http://khatkhatihayman.blogfa.com

سر گرمی های ذهنی من راجع به آدما یکم بی شرمانه است...
بگم؟؟؟

به به خانم خانمها
بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد