دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

رهگذر نباش !

چرا همیشه بدی ها بزرگتر از خوبی ها هستن در ذهن ما؟ چرا نمی تونیم بدی ها رو به اندازۀ خوبی ها فراموش کنیم!؟

چرا فکر می کنیم که هر آشنایی می تونه حکم یه دوست باشه واسۀ ما؟

که اگه دوست بود مثل یه رهگذر از کنا ر ما رد نمی شد وقتی که درد ما رو میدید، وقتی که می فهمید ناراحتی ما  رو و نگاهش رو نمی بست و واژه ای  می گفت، که به قضاوت زندگی ما نمی نشست و با سکوتش مرهم میشد نه نمک به روی زخم ، که با حرف دیگری تو را بهانه نمی کرد برای وداع و بد بینی، که تمام آشنایی ها همیشه صادقانه نیست، که تمام حرف ها دلنشین نیست و گاهی حرفی ساده و بغض دیگری!

دلمون می خواد همه ما رو ببخشن وقتی اشتباه می کنیم اما دوست نداریم بقیه رو ببخشیم حتی اگه اشتبا ه  اونها  کوچکتر از خطای ما باشه! و همیشه از خاطرمون زیبایی یاد اون آدم رو پاک می کنیم و بدی های او رو بزرگ بالای اسمش می نویسیم و تکرار می کنیم اونقدر تکرار که فقط رد سیاهی بر خاطرمان میماند !

دلمون می خواد دور وبرمون پر باشه از دوست اما از دوستای قدیمی هم خبری نیست! هیچ وقت به خودمون نگاه نکردیم و تنها در جستجوی بهانه ای بودیم برای فراموشی! 

چرا طعنه ها و گلایه ها و بی وفایی ها از آشنایانی می رسد که به واژه دوست مانده اند؟       

نظرات 10 + ارسال نظر
هاله بانو شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 00:20 http://halehsadeghi.persianblog.ir/

فعلا من اووووووووول تا بخونم و برگردم

هاله بانو شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 00:23 http://halehsadeghi.persianblog.ir/

داریوش یه آهنگ داره به نام یاور همیشه مومن که یه جاش می گه:
وقتی زخم خنجر دوست بهترین لباس من بود ... نمی دونم چرا یه لحظه این شعر از ذهنم عبور کرد

دوستی این روزها کم رنگ شده و به قول یک عزیزی داره نفس های آخرش رو میکشه ...

وانیا شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 01:41

سلام دلی جونم
کاش یکم باهم مهربونتر بودیم فقط یه ذره

سلام عزیز دلم
کاش ...

کیانا شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 02:52 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

اولن :هاله بانوجان یکمم بذار ما اول شیم خب،مگه چی میشه؟؟؟؟؟؟
دومن:دختر خوب تو که جواب سوالتو خودت دادی....
سومن:ببین ساعت چنده دارم واست کامنت میذارم....خفه شدم اینقد درس خوندم بخداااااا
چهارمن:همیشه سعی کردم بی مزدببخشم...بی اینکه بخام بخشیده شم
یادگرفتم دوس داشته باشم بی اینکه بخام دوس داشته بشم ...اینا اصلای زندگی منن...نمیدونم خوبن یا بد....
اما فقط اینو میدونم که بخاطر همین اصول و ارزشا خیلی وختا توزندگیم کم اوردم ،ولیکن کاش همیشه مقاوم بمونم و کم نیارم....
کاش ارزشای همه ادما برابر بووود کاش...اینجوری هیچکس کم نمیاورد..هیچکس

خسته نباشی از درس خوندن
اصل های زندگیت خیلی قشنگن.ادامشون بده
کم نیار رفیق

آلن شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 11:13

با خوندن پستت احساس شرمندگی میکنم.
تا حالا برای دوستام ، اونطور که باید و شاید رفاقت نکردم.
من برای دوستان رفیق خوبی نبودم.

پستت دردناک بود بانو.

دشمنت شرمنده باشه کابوی
داری شکسته نفسی میکنی ، آلنی که ما میشناسیم مهربون تر از اینه که نتونه رفیق باشه .
آره درد داره ، نا مهربونی و مرگ دوستی درد داره ...

پونه شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 12:18 http://jojo-bijor.mihanblog.com

دلارام جونم
دوستی وازه قشنگیه خوبه آدم دیگران رو دوست داشته باشه و مهربون باشه باهاشون.رفاقت هم رفاقتهای قدیم

جونم پونه
کاش دوستی فقط در واژه نباشه .

امی شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 13:41 http://weineurope.blogsky.com

به به دلارام عزیزم وبلاگ درست کرده، خیلیییییییی تبریک می گم عزیز دلم، واقعاً خوشحالم کردی.
فقط چرا اینقدر دیر به من گفتی؟ من غریبه بودم بین اینهمه آدم؟!
شوخی کردم به هر حال امیدوارم خیرش رو ببینی .

مرسی امی جون. غریبه کدومه شما تاج سری خانووم .

کورش تمدن شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 15:04 http://www.kelkele.blogsky.com

سلام دلارام بانو
فکر میکنم این اخلاق یعنی گذشت نداشتن بیشتر از اینکه واسه بقیه مشکل ساز بشه خودمون رو خسته میکنه واسه همین سعی میکنم تا جایی که میشه خودم رو کمتز اذیت کنم
ببخش تا بخشیده شوی(کورش کبیر)

سلام
حرفتون درسته .آدمهایی که گذشت ندارن خودشون بیشتر داغون میشن. کوروش کبیر چه الفاظاتی فرمودند

ژاکلین شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 17:01 http://17pm.blogfa.com

دلی دل پری داری انگار!!!!
من به شخصه آدم مزخرفی ام! همون طوری که تو پستت نوشتی...به قضاوت دیگران بی معرفت! اینجور نبودم...همه چیز اما اقتضا می کرد باشم! شاید چون نمی خواستم تکه تکه بشم! یک تکه ام ببخشد..یک تکه ام نادیده بگیرد...یک تکه ام دوست بدارد آنچه ارزشی ندارد!!! حالا می خواهم فقط خودم را دوست داشته باشم! از گذشته تنها تر شدم! ولی این تنهایی رو به اون شلوغی کاذب ترجیح میدم.................................
منو به یاد گذشته انداختی!

فکر میکنم این روزها خیلی ها دلشون پر باشه ژاکلین جون.
این حرف رو نزن ، تو نازنین تر از این حرفهایی . ولی به نظر من وجود ما متشکل از تکه هایی است که مکمل همند. من به نظرت احترام میگذارم ولی دوست داشتن خود ، منافاتی با رفیق بودن نداره . منم دردم همین تنهاییست که اگر رفیق ها رفاقت کنند و دلها مهربانی ، کمتر کسی تنها میمونه .

کیانا شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 19:12 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

نه دلی جونم این آلن راس میگه
رفاقت نمیکنه که همش مردم آزاری میکنه ،خودت که شاهدیییییییییی

نیست تو هم کم سر به سرش میذاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد